۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۱, شنبه

بچه فیل تا فیل






تا به‌حال به این فکر کردی؟
من که نه. دروغ چرا؟
ما عادت داریم فقط خود ببینیم. انسان، بشر، اگر راه داد آدم هم ببینیم
اما سایر موجودات مثل باقی ماجرای هستی به ما ربطی نداره و فقط ما هستیم
فکر کن
فیل به اون بزرگی وقتی جنین باشه، چطور ترحم برانگیز و ناز از آب در می‌آد
خب این فیل با اون فیل در هندوستان چه تفاوت داره؟
معلومه ، خیلی. در شکم مادراست و آسیبی به کسی نمی‌رسونه
وقتی می‌آد بیرون و اون هیکل گنده را بهم می‌زنه
می‌شه فیل و شوخی با کسی نداره
چه تشابه عجیبی با اولاد ذکور آدم
دنبال این راه می‌افتیم
ولی با فیل کاری نداریم . چون در خدمت و مصرف ما نیست
وای خدا ما چقدر خودخواهیم
می‌خوای منتظر مرگ قومی ننشینیم؟
معلومه که می‌نشینیم. مهم فقط من هستم و انتخاب من
از دین از زناشویی از زندگی از نفس کشیدن و .................. هر چه راه داد
از همه مهمتر بچة من
خونة من
همسر من
وای خدا این من را از من یکی بگیر که تقش درآمد


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...