۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۴, سه‌شنبه

معجزات بشری





حتا اگر تمام دنیا ازم انتظار معجزه داشته باشند هم خودم باید عاقل باشم
عقل را خدا داده برای تفکر و تا جایی پیش رفته که اهل تفکر را به دیگران حتا ملائک برتری داده
مام که نه دین‌مون رو از دست کسی برداشتیم و نه زندگی را
در نتیجه خودم می‌دونم سیستم مغزی هنگ کرده و حتا ارور هم نمی ده
اگر یکی کنارت باشه که همتش رابه این که تو رو حتما بکشه
گذاشته باشه می‌شه یه جوری نگه‌ داشت؟
تو باید خودت را از دسترس برداری
از هفته پیش که قرار عمل معلوم شد انواع کانسر به این خونه آمده و رفته
هربار با آزمایشات و .... احتمالات رد شده و این دختر دست بردار نیست
یعنی می شه کسی به جلب توجه و مرگ تا این حد، نیاز داشته باشه ؟
یعنی با اوضاع موجود حتا اگر بیماری هم دست از سرش برداره خودش ول کن نیست
امروز نقطه تازه‌ای کشف کرده که مرا تا مرز جنون می‌بره و مجبور می‌شم نعره بزنم،
دست از سرم بردار
اونی که قراره بمیره منم
نه تو
در نتیجه
تا اطلاع ثانوی همه چیز را تعطیل کردم
کارهای شهرداری فعلا متوقف
تا بتونم ذهنم را در این چند روز دم دستم نگه‌دارم
که این خانم هر لحظه بهش گند بزنه بره
با این حساب اگر بخواد این بازی ادامه داشته باشه، حتا برای عملش بیمارستان
نمی‌رم
باید از این نیاز احمقانه دست برداره
بفهمه خسته شدم و بیماری را رها کنه
شزم نیستم باقی عمرم را هم به توهمات دیگران بدم
اگر نشد مدل خودم زندگی کنم
بذار
مدل خودم بمیرم


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...