۱۳۸۹ اردیبهشت ۳۰, پنجشنبه

فیس، مهمون کره‌ای




واقعا دارم به داستان تو همانی که می‌اندیشی، صادقانه باور می‌کنم
یا نه
این بهتره
به این‌که ما رادیویی هستیم که مرتب امواج می‌فرسته و هستی هم می‌گیره
حکایت من و این مدت من. امروز مهمان داشتم، البته هفتة پیش هم سری دیگر این‌ها مهمانم بودند
تو بگو این مهمون چی می‌تونه باشه بهتر از.....................
؟
اگه گفتی؟
جنس کره‌ای، و فامیلای ، "‌ یون‌آری‌یانگ " و" لی‌جوآنگ " اینا
فکر کنم قراره همسایه بشیم، تا خدا چی بخوادبین‌شون فقط یک زن و مرد فارسی بلدند
در نتیجه حد فاصل ترجمه تا من خیلی زیاد می‌شه
تو بگو یه حرف a
کور شم اگه یک کلمه از حرفاشون رو فهمیده باشم.
اوه برای نقاش از واژة paint استفاده می‌کنند
بازم کلی استعداد می‌خواد در دو موضوع مختلف این اشتراک رو بین اون همه صدای ایی و او بفهمی
قول می‌دم اگه بیان سر سال کره‌ای هم حرف بزنم
خلاصه که داشتم فکر می‌کردم بد نیست برم سئول زندگی کنم.
فرهنگامون مشترک و آرام بخش ورژن ماست
از قرار راه نبود.
فرهنگ رو فرستادن این جا
اوه
خانم معلم موسیقی بچه‌های کره‌ای‌ست در تهران
نگفتم فرهنگ غنی کره خودش با پای خودش از سئول
تشریف آورده


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...