۱۳۸۹ اردیبهشت ۳۱, جمعه

دوست دارم كسي روكه دوستم داشته باشه




..........حالا بهترتر مي دونم كه توهم نبوده چونكه درطول عمرم اين حس وتا روزسيزده بدرنداشتم ،هرچه كه بوددوست داشتني ومانده گارشد... درواقه شما بدون اينكه متوجه شويد چيزي روبهم داديد كه به يادگارماند، مهم اينه شيرين و دل چسب ، باقيش ووللش
برام واقعا سخت بگم

پيشاپيش ازدواج شما وآقاي همسرراتبريك مي گويم

گاهي وقتها سعادت ديگران بالاترازخودآدمه نه
دوست دارم كسي روكه دوستم داشته باشه
شادباشي مهربان


1 دوست دارم كسي روكه دوستم داشته باشه..... ببخشید اونوقت این یعنی من به شما تعلق‌خاطری داشتم که شما پیدا کردی؟ ای به او... پست‌های روز سیزده که نمی دونم کدوم‌ش تو رو به توهم انداخته



ممکنه شما یکی دیگه نه از گودر ریدر نه از هیچ‌کجای عالم پا به وبلاگ‌های من نذاری؟
متحیرم به صد و بیست آیدی تا به‌حال اسپم شدی و باز آیدی دیگه و ایمیل بی ربط بعدی
نوشتن من معنی‌ش این نیست که همه باهام لب تو لب بشن
به‌قدر لحظه‌ای ایستادن کنار پنجره و دردلی باب بعد از ظهر در ابتدای خرداد است
یعنی با این رفتار و برداشتی‌های تازه به تازه نو به نوی شمایی که تا چالوس آمدی، چاره‌ای می‌مونه جز پا به اینترنت نذاشتن؟
فکر کنم اصلا ننویسم بهتر باشه. کاری که ارشاد نتوانست با من بکنه شما کردی
شدی مایة دق و عذاب
چطور می‌شه چنین موجود توهم‌گرای کنه و سمجی را دوست داشت؟
چطور ممکنه آدم فکر کنه همین که کسی رو دوست داره یعنی او هم مردة دوست داشتن شما بوده و فی‌الفور عاشقت می‌شه؟
کسی که حتا ندیدم و توهمش داره بیچاره‌ام می‌کنه
یعنی شما معطل موندی من دهان باز کنم به یه مناسبت یه پیغامی بدی؟
آره؟

مرسی از تبریک ازدواج.
حالا که دیگه مام متاهل شدیم،‌شما یکی دیگه دست بردار
دهنم را بدجور به بد چیزهایی باز می‌کنی و باز قورت می‌دم
بابا این همه آدم سال‌هاست به این وبلاگ می‌آن و مثل شما جو گیر پست‌های من نشدن
بابا
بی‌خیال
از این به بعد هر چی بفرستی با ذکر پروفایلت می‌ذارم این‌جا تا همه با هم حیرتزده شیم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...