۱۳۸۵ مهر ۱۶, یکشنبه

اخ و پیف



بعد از این‌همه صغری کبری چیدن یادم رفت بگم ، هم‌چنان حالم خوبه و دوستی‌مان با خدا باقی است دل‌مان کودک و روح‌مان شورانگیز
زندگی زیباست ؛ باور کن . هر لحظه‌اش شاهکاری بی‌همتاست . کافیه بدونه قضاوت دنیارو نگاه کنیم
سعی نکنیم از پیش فکر این و آن را بخوانیم یا حدص بزنی
زندگی زیباست
عاشق هرلحظه این سهمیه‌ی الهی هستم . مافرزندان خداییم و حق انتخاب داریم
ماییم که با رنگ‌های چرک و سرد تصاویر دنیا را باور داریم
آسمان هنوز
رنگ نقاشی‌های کودکی است
سبز همان سبز و
صورتی با بنفش یکی نیست
غروب نارنجی و بنفش و آبی و صبح یک دست طلایی است
راستی امشب یه کار توپ کردم
نیم‌ساعت بین درخت‌های پارک چرخیدم بعد حس کردم انگاری یکی از اون‌ها آشناست ، بغلش کرد . محکم چسبیدم به درخت کلی حال کردم و تازه شدم
روحم سبز شد ، درخشیدم
اما توپ‌تر اون‌هایی بودند که از اون‌جا رد می‌شدن . سنگینی نگاه همه رو می‌شد حس کرد .

من کار خودم رو ‌کردم . بذار این‌هام تا دو روز برای هم تعریف کنند یک خل‌مشنگی سفت چسبیده بود به درخت . چه عیبی داره ؟
خانم والده هم گاهی به‌من میگه : مفرح ذات
بعد به خودم سور دادم و با هم رفتیم کافی شاپ
یک هات چاکلت خوردیم و به کودکی مون خندیدیم
اگه تونستی درخت و بغل کنی بدونه اینکه اهمیت داشته باشه چه قضاوتی می‌شی ؟ تو آزاد و سلامت هستی
اون‌ها من‌رو از یاد می‌بند
مردم گرفتارند
اما من تجربه بغل کردن این درخت ، با موقعیتی‌ که دارم رو هرگز از یاد نمی‌برم
سال‌ها طول کشید تا به اینجا رسیدم ، باید می‌دیدی چه اخ و پیفی داشتم

۶ نظر:

  1. سلام بانو
    اخ و پیف که هنوزم کم نداری ؟ اما ما میگیم باشه نداری
    اما همینه صحنه دنیا از دو چند طرف قابل دیدنه
    اما کاش خبر میدادی ماهم رهگذر می شدیم . عکسش را میشد انداخت . بی تردید یادگاری تکرار نشدنی است . هات چاکلت هم نوش جان جفتتون ولی آن را هم ما می توانستیم گردن بگیریم؟

    پاسخحذف
  2. تو لنگه نداری خاله....حرف نداری....
    اما اون خود من هر چقدم ببرمش گردشو خوراکی و اینا و بهش حال بدم فکرش پیش چیزای دیگست ...با من یکی حال نمیکنه والا....

    پاسخحذف
  3. ای خاله به این عمو جان اتابک ما هم یه گوشه چشمی نگاه کن...طفلک نیگا داره جیک جیک میکنه برات؟

    پاسخحذف
  4. وای خاله قلب منم این شکلیه که اینجا گذاشتیااااا

    پاسخحذف
  5. آزاده بشین کامنت‌هات رو بخون . مال امروز رو . ببین با یک مریضی چه‌طور با ذهنت رفتی . اول روز ماجرای ذهن و گذاشتم و الان تو جلومی عین داستان .
    من گرفتار هاچ شدم تو گرفتار من بیچاره ضعیف درمونده
    جمع کن این بساط آه و ناله و ضعف رو که حالت بدتر می‌شه . خود دانی از من گفتن
    از تو هم ......؟

    پاسخحذف
  6. manoo yade khodam endakhti, ke ro sakouy khyaboon pahlavi raftam bala va roosh rah raftam, va hame negaham kardan, vali che ahmyat dare , vaghan che ahmyati dare,

    migan dar vojood adam ha hamishe bachee vojood dare, va bayd in sheytant ha ro azd kard,be nazar bozrog miyaeem, vali daroon hame ma bache hast,

    va midoni ke bache ha nemone paki va safa hastan, va bozorg ha az in paki door shodan, khaar o kashk rooy berke rooheshon ro gerfte, bayd kenar bezanan, ta in paki namyan beshe, vali ko goosh shenva, hamsh bokon o nakon to kar ham miyaran, ke chee khob hast o chee bad,

    bedon tamam link ha ro mikhonam, va ba to hastam

    پاسخحذف

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...