۱۳۸۵ مهر ۱۶, یکشنبه

می‌مانیم




یک‌وقت‌هایی هست که هرکار کنی نمیشه
یعنی اونی که تو احتیاج داری پیدا نمی‌شه
یک‌وقتی هست که تو سرگرم حکایتی دگری یک‌هو پیداش می‌شه
یک‌وقت‌هایی هم هست که رسیدی به دقیقه نود و قلبت داره از سینه میزنه بیرون و هیچ‌کی پیداش نمی‌شه
تنهایی همه محیط رو فشرده و تو در انقباض فضا مچاله شدی
کافیه در این لحظه تلفن زنگ بزنه و اون چیزی رو بشنوی که منتظرشی
ممکن هم هست رئیست باشه که می‌خواد بگه از فردا لازم نکرده تشریف ببرید و اخراجید
همه چیز این سکه‌ی دنیا دو رو داره
همیشه می‌تونی غافل‌گیربشی و کپ کنی !!!!! البته اگه قلبت قوی باشه خالی از هیجان نیست
اما شاید اون لعنتی ، زنگ نخوره و در فشار هم‌چنان سرگردون بمونی . نمی‌دونم چی می‌شه که این‌موقع‌ها ما زنده‌می‌مونیم ؟
من‌که تا حالا صدبار فکر کردم چیزی نمونده ه از غصه بمیرم . اما نمردم
ما باز عادت می‌کنیم
ما سخت عادت می‌کنیم ؛ اما باز عادت می‌کنیم
ما همیشه عادت می‌کنیم
ما سخت عادت می‌کنیم
یاد می‌گیریم چه‌طوری عادت کنیم
من این بنیامین رو خیلی دوست دارم . نه ؟

۹ نظر:

  1. دور از جونت خاله! بعدشم عادت نباید بکنیم وگر نه کسل میشیم خاله....نیگا مثل من دیگه!

    پاسخحذف
  2. منم از این بنیامینه خوشم میاد...به خصوص وقتی میگه پریایه دریا من امشب میمیرم.....

    پاسخحذف
  3. چیه دایی کوچیکه رفت و تو پنچر شدی آزاده ؟
    ماجرا چیه ؟ یه چتی بکنیم ؟
    یا مریضی که هنر نکردی همه مریض می‌شن
    یا ضعف کردی از ترس تنهایی ؟

    پاسخحذف
  4. من از این بنیامین امسال تابستون در داغی بندر خاطره‌های آتشین دارم
    پریا رو هم به خاطر پریا دوست دارم
    وقتی میگه . انگار قلبم میریزه .
    اینجا هم با هم اشتراک داریم

    پاسخحذف
  5. نهایت خودخواهی است که بی اندیشی هر آنچه دلخواه تو است . باید از دنیا طلبکار باشی و منتظر بمانی دنیا مسیر را برایت باز کند. اگر تلفن زنگ نمی خورد خودت زنگش را به صدا در بیاور .سمت و سوی تو نیست ؟ بهتراز تاریکی است ؟ این همان جایی است که مغروری و خودخواه

    پاسخحذف
  6. سرکار علیه آزاده خانم و دیگر دوستان . از کوتاهی خود شرمنده ام . با کمال افتخار اتابک هستم و از آشنایی با جمع شما خیلی خوشحالم . دل ما هم وقت غربت یاد اینجا می کند

    پاسخحذف
  7. به به عمو جان کوچیکه یه اتابک!
    چه اسم باحالی داری عمو....اما من نمیدونم معنیش چی میشه؟

    پاسخحذف
  8. نه خاله بحث اونش نیست...الان دیگه هیچی هم نباشه بهونه میگیرم نمیدونم تازه به قول رزی میبینی؟ارامش توم موج میزنه ...چرا؟!!!!!

    پاسخحذف
  9. وقتی امشب کامنت رزی رو خوندم کم مونده بود دو تا شاخ دربیارم
    چون چیزی که تو امروز نداشتی همین موج مذکوره

    پاسخحذف

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...