۱۳۸۵ مهر ۱۶, یکشنبه

دهاتی



خدایا این روزها و شب‌ها رو از ما نگیره
حال من‌که سخت خوبه . حس جدیدی زیر پوستم بازی می‌کنه
نه ؛ هیچ اتفاق تازه‌ای نیفتاده . فقط قصد کردم حالم خوب باشه و هست . از صبح روز من بود . الهی شکر
برنامه روزانه ؛ یک فنجان چای احمد عطری ؛ یادم باشه یه حق تعریف از این کارخونه‌ی چای احمد بگیرم ! دوش صبح‌گاهی و الی آخر .
اما با همه خوبیه حال ، دلم عشق می‌خواد . یک دهات با مرغ و خروس‌هاش
صبح با صدای خروس شروع بشه و شب با صدای جیرجیرک‌ها تموم بشه . صدای گرگ و شغال‌ها رو از دور بشنوم . برق هم نداشته باشه و با چراغ نفتی سر کنیم
اما از این کامپیوتر و نوشتن‌ها خلاص شده باشم
هر صبح از عشق زودتر چشم باز کنم و اون‌رو نگاه کنم که خوابه حالا این‌همه صغری و کبری برای این بود که کارم نمیاد
کار با گلی تموم نمی‌شه . اصل کاری بهابله که هنوز دستمه
ای خدا چی می‌شد این عشقی که درم قرار دادی رو با یک حس و توانی میدادی که بی‌عشقم موتورم کار کنه ؟
به‌قول گلی : نمیشه ؟هان ؟
می‌دونم یک خبرهایی هست ، باشه .می‌خوای سورپرایزم کنی ؟
حرفی ندارم فقط مواظب فشار خون و قلبم باش

۹ نظر:

  1. وای که چقدر دلم چای احمد خواست....از بس از این کیسه ای های لیپتون خوردم خودم هم شکل اونا شدم....اینجا گیر نمیاد اینجا ایرانی زیاد نداره....تا دلت بخواد چایی یه نعنا واسه عربا هست!
    اگه رفتی همچین خونه ای که کنارشم رودخونه داشته باشه و شبیه بهشت باشه منم ببر..قول میدم صدام در نیاد...که ترک بر نداره شیشه یه یه تنها یی یه تو!!!!

    پاسخحذف
  2. قربونت برم با اون دلت که یا نون بربری می‌خواد یا چایی . یه‌دفعه بگو دلم ایرون‌رو می‌خواد با کوچه‌های خاکی و آفتاب و اذان سر ظهرش
    صدای بانو مرضیه یا استاد بنان و آبگوشت وسط هفته لب ایوون توی آفتاب با ترشی‌های خانوم والده
    صدای گرم پدر وقتی وارد خونه می‌شه
    من اگه برم دهات که تنها نمی‌رم اون‌طوری نفر سوم اضافه است
    نشستی در قلب فرانسه دلت دهات می‌خواد؟ این‌رو بذار برای ما

    پاسخحذف
  3. سلام
    آخ که منم عشق این احمد جون اون دهاتم .......

    پاسخحذف
  4. رزي بقچه رو ببند ميريم دهات يه‌كم گوسفند بچرونيم
    نميرديم كه عمري غاز چرونديم ؟
    حالام گوسفند مي‌چرونيم ولي با عشق نفس مي كشيم
    با عشق خورشيد رو نگاه مي‌كنيم و با عشق عشق عشق رو مي‌بريم

    پاسخحذف
  5. تازه خاله!
    کله پاچه هم دلم میخواد.....اینو نگفتی...که هیچ جای دنیا گیر نمیاد....با سیرترسی و نون سنگک...به به ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه

    پاسخحذف
  6. in mamani ma viyar dareeeeeeee ? :D

    پاسخحذف
  7. غلط نکنم آی کیوت بالاست رزی
    زدی به هدف
    این خیلی مشکوک دلش می‌خواد
    آدم ممکنه خیلی چیزها دلش بخواد؟
    خوبیت نداره مردم چی میگن . طالبی دلت نمی‌خواد با ازگیل و خرمالو ؟

    پاسخحذف
  8. این اتوپیای عشق و دهات و کره و عسل از آن دسته تصاویری نیست که لزوما ، دو نفری ایجاد شود . شاید فردایی نباشد ؟ تا خودت هستی تجربه کن . یک دهات نزدیک که خیلی از مرکز دور نباشد

    پاسخحذف
  9. هه هه ...عجی فک فامیلی دارم من...الکی الکی ابرو بر باد رفت....بابا بیخیال!!!!!!!!!!!!البته اگه منظورتون ویاره عشقه..همه
    جورشو دارم:p البته خاله طالبی و ازگیلم اگه قاطی عشق باشه بدک نیستا....:d

    پاسخحذف

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...