۱۳۸۵ مهر ۱۶, یکشنبه

سن وسال

زیر بیست تا سی ابروها رو نخ می‌کردیم که سن رو ببره بالا
از بعد سی ابروها رو پهن می‌کنیم سنمون بیاد پایین
این خداهم نفهمید ما در چه سنی شادیم . ممکن بود اگه می‌دونست زمان رو نگه‌داره ؟
ممکن بود منو بعد از سی از زمین برداره ؟
سی‌و چند سالگی یک تصادف خفن کردم و مردم . دوباره که برگشتم . دیگه دنیا زیبا و مهربون شده بود و دلم نمی‌خواست ترکش کنم
حالا نمی‌دونم زندگی‌رو بچسبم یا سنم رو که داره می‌گذره ؟
به سن فکر کنم زندگیم میره ، موندم کدوم‌رو بچسبم ؟
فعلا برم کمی زیرآفتاب توی حیاط آب بازی کنم ؛‌ بعد فکرمی‌کنم چندسال دارم

۱۰ نظر:

  1. برای من همیشه این سن و سال کابوس بوده!
    الالن دیگه اینقده چیزای مهمتر اومده که زیاد فکرشو نمیکنم! ولش کردم چون دیگه از دستم در رفته نمیتونم نگرش دارم...
    نا امید شدم از جوون موندن....حتی دلم اب بازی رو هم نمیخواد!

    پاسخحذف
  2. آخی بمیرم برای اون دلت
    خودت‌رو نگران نکن عزیزم . همه سنشون میره بالا و همه پیر هم میشن . البته اگه عمری باشه ؟
    من‌که تازه برگشتم و فعلا دنبال عشق می‌گردم . اما وقت رفتن حتی ثانیه‌ی قبل هم نمی فهمیم . پس تا هستی زندگی کن
    تا دیروز همه چیز خوب بود . یهو باز برق گرفتت ؟
    مگه نمی‌خواستی با من بیای آب بازی ؟

    پاسخحذف
  3. آخ... جاي من خالي. عاشق آب بازي‌ام
    اين قدرها هم هواي دلم ناخوش احول نيست. فعلا كه زيادي خوشه

    پاسخحذف
  4. اخه سرما خوردم حتی حموم هم نمیخوام کنم چه برسه اب بازی!:((

    پاسخحذف
  5. سلام
    سن و سال هیچ وقت برام مهم نبوده ... همیشه دل آدما برام مهم بوده ... بازتاب دلشون همیشه به نظرم رو تیپ و قیافه هستش

    پاسخحذف
  6. آخي قربونت برم رزي جون
    راستي همگي سلام . امروز همهآش رفتم الواتي و تازه اومدم
    آره قربونت رزي كه داشت اعتماد بنفسم ذوب مي‌شد با اين حرف آزاده
    نمي‌بيني از ظهر تا حالا از دنيا رفتم ؟ واسه اينه
    سن از يه جايي هرچي ميره بالا ديگه تو نمي‌فهمي . براي همين خانم‌ها بهشون بر مي‌خوره كسي سنشون رو بپرسه
    روح سنش تغيير نمي كنه . ظاهر عوض ميشه . اما روح همچنان عاشق صفت و پوياست
    اينه كه ميگن دل جوون باشه

    پاسخحذف
  7. آزاده يه سوپ داغ ترتيبش رو بده كه بد تر نشي

    پاسخحذف
  8. ققنوس شما هم بفرماييد هم آب بازي هم پيتزا
    البته , كش لقمه
    همگي مواظب خودتون باشيد
    از عشق غافل نباشيد كه عشق خوب است

    پاسخحذف
  9. سلام
    من منظورتون رو از این جمله "بابا قلبم لرزيد . گفتم اين رزی الکی پلکی مادرخوانده‌ای چيزی از آب در نياد" نگرفتم ...سعی کردم ولی دوزاری نیافتاد ... میشه کمک کنید !!{نیشخند}

    پاسخحذف
  10. هر خانواده مافیا یک پدر خوانده داره
    مثل فیلم پدر خوانده
    یادته گفتی زور می‌کنم دوست‌هام کتاب‌هات و بخرن ؟
    همون موقع بهت گفتم سر دسته مافیا پشتمه
    حالا تو چون مرد نیستی . شدی مادر خوانده

    پاسخحذف

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...