۱۳۸۵ مهر ۱۶, یکشنبه

کودک مامان


امروز اين خانم والده گير داده بود
هي ميگم : مادر من قربون هيكلت بشم ، ريزه ميزه ، من . چیزیم نیست . حالا اگه اصرار می‌کنی می‌خواهی یه چیزیم بشه ؟
تو آدم سابق نیستی . دیگه اون دخترمن نیستی
ماشاالله به این مادر من ! هنوز منو دختر کوچولو می‌خواد
مامان ما هر روز هر ساعت عوض می‌شیم . حتی حس‌ها و عواطف‌مون ثانیه‌ای رشد می‌کنه . چطور باید به خودم خیانت کرده باشم حتی تلخه یک‌سال پیش باشم ؟
موهاتم که می‌زنی شخصیتت عوض می‌شه ؛ فرمت تغییر می‌کنه حتی حست از خودت
مرگ و زندگیهر لحظه در ما در حال تجربه است . سلول‌ها هر لحظه جایگزین میشه و ما عوض می‌شویم
پارسال یکی گفت تو از ده‌سال پیش تاحالا هیچ عوض نشدی ! فکر کرد داره تعریف می‌کنه و منم الان ، حال می‌کنم
وحشتناکه ! یا ده‌سال پیش به خودم خیانت کرده بودم یا حالا به ده‌سال پیش ؟

۳ نظر:

  1. خب لابد شکلتو گفته.....اتفاقا اون شب منم به اون مهمونم گفتم از 20 سال شکلت اصلا عوض نشده ..من که نمیدونستم اون کاراکترش چه جوریه؟...

    پاسخحذف
  2. مگه می‌شه آدم قیافه‌اش عوض نشه ؟
    از نظر آناتومی صورت تا بیست خیلی بالا و نزدیک چشم‌هاست
    تا سی کمی میاد پایین و فرم گونه ها معلوم میشه
    از چهل شروع به افتادن بیشتری می‌کنی . در پنجاه سالگی همان قدر چهره تغییر کرده که در چهل یا سی

    پاسخحذف
  3. ولی شما حقیقتا خوب مانده اید . اسفند را از یاد نبرید

    پاسخحذف

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...