۱۳۸۵ مهر ۱۵, شنبه

آدم بی‌جنبه




چند دوست اون‌ور آبی میاد اینجا
  نارگل، 
 آزاده، دوستی از چک و فیلیپین و اون‌هایی که نمی‌شناسم

امشب شب تعطیله ، می‌دونم همه‌شون تنهان
 به هر حال شب تعطیل خوب و آخره هفته خوبی داشته باشید . ماباید انرژی مثبت رو از هم دریغ نکنیم. باید با دوستی آشتی کرد و با خود دوست‌تر شد
. آخر هفته به همه‌تون خوش‌بگذره
بالاخره کار مجدد این جلد هم تموم شد و امروز تعطیلی بود
اما انگار همه انرژیم طی این دو روز با گلی رفته بود . خیلی خسته و خوا‌‌ب‌آلود ؛ نه اینکه غر میزنم
الان میگم این کارکرد ذهنم بود
دیروز هم خسته بودم .اما نمی‌تونستم تعطیل کنم. اما امروز وا دادم تا عصر دیگه شده بودم مثل حلب ‌خالی روغن روی آتیش، مچاله و خسته
دم غروبی رفتم بالکنی و دل‌سیر خورشید وقت مغرب رو نگاه کردم چند دقیقه با چشم‌راست بعد چشم‌چپ و آخر‌هم با هر دوچشم زل زدم به خورشید و نفس عمیق کشیدم
انگار پوست تنم داغ شد و از سرم گرما وارد شد، همه وجودم رو گرم کرد . تا بعد از نماز که دیگه حسابی سرحال اومدم
همین طوری به آدم گفت از اون سیب نخور
می‌دونست آدم نکن بدتر کنه و حتما این‌کار رو خواهد کرد و سیب خورده شد
دیروز باید کار می‌کردم هی ول می‌کردم می‌اومدم اینجا
امروز که ول گشتم ، چون آزادی بود نمی‌تونستم بیام 


۱۱ نظر:

  1. che khobe ke adama yad ham bashan, bekhosos on hay ke dar ghorbat hastan, ye jayee adam hess mikone na hanooz dosti o eshgh namorde, merci azizam, ke beyad gharib hay ghorbat hasti, khaste nabshi azizam, jay man ro ham khali kon vaghti ba ghoorob aftab khalvat mikoni,

    پاسخحذف
  2. che khobe ke adama ya ham bashan, bekhosos on hay ke dar ghorbat hastan, ye jay adam hess mikone na hanooz dosti o eshgh namorde, merci azizam, ke beyad gharib hay ghorbat hasti, khaste nabshi azizam, jay man ro ham khali kon vaghti ba ghoorob aftab khalvat mikoni,

    پاسخحذف
  3. saaaaaaaaalllllllllaaaaaaaaaaaaam >:D< hesabi khaste nabaaaaaaaashiiiiii :-*
    vaghti ye kare nime tamom tamom mishe , kheili khosh be hale adam mishe \:d/

    پاسخحذف
  4. قربون تو بشم من نارگل نازنینم . مهربون خانم
    تو هر جا که باشی بخشی از خاطرات و زندگی منی . چطور ممکنه فراموش کنم ؟ مگه خودم رو فراموش کنم

    پاسخحذف
  5. مرسی رزی جونم
    توهم خسته نباشی عزیزم

    پاسخحذف
  6. خسته نباشی خانوم گل!
    الان دارم میرم افطار...اول گفتم یه سر بیام اینجا هم محض دیدنت هم یاد خودم و خدا....
    خوشحالم که تو یادم کردی و دونستی که تنهام...هادی هم حتی نیست...
    خدای من!بهم قدرت بده که خودمو از اشتباه دور نگه دارم....اممین.
    خوب بخواب و سر حال باش...

    پاسخحذف
  7. خدایا کمک آزاده کن بتونه به آرامش برسه و تنها نباشه
    ولی آزاده جون به‌قدری مستجاب الدوه است که همه چیز میده ولی این تنهایی لاکردار رو نمی‌گیره
    اونم فهمیده ما تا وقتی تنهاییم رشد می‌کنیم وگرنه با جریان رود یکی دیگه می‌ریم

    پاسخحذف
  8. خوش به حال شما/ ما كه اينجا نه غروب داريم نه طلوع/ نه شب داريم نه روز/ فكر كنم تو خلا زندگي مي كنيم!!!!!!! نگفتم بالاخره تعطيلي ميرسه/ آن سفر كرده كه صد قافله دل همره اوست بالاخره رسيد! هميشه با مهمون و سرحال باشيد

    پاسخحذف
  9. salam , baba man too sheypooram damide boodam ke upam !!

    پاسخحذف
  10. سلام ققنوس مهربونم
    آب و هوای همه‌ی دنیا بنده آب‌و هوای دل ماست
    توهوای دلت ناخوش احواله وگرنه غروب و طلوع نیمی از زندگی‌ایت
    کسی که دل‌مارو خوش کنه واله نرسیده
    گلی تموم شد دوباره از عصر نشستم سر بهابل . تا این‌ها چاپ نشه من تعطیلی ندارم
    ولی ازقرار خودم به کارعادت دارم ؟

    پاسخحذف
  11. من تازه اددت کردم رزی . یادت باشه که من ازتو نمی‌تونستم چیزی داشته باشم

    پاسخحذف

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...