۱۳۸۶ اردیبهشت ۹, یکشنبه

عهد فشفشه


دیشب یه‌جورایی هنوز شوک بودم. می‌دونم چه کردم که نتیجه‌اش اون ایمیل محقر بوده. اما نه جرم بود و نه هیچ. یک انسان حق داره از احساسات، تفکر و عقایدش حرف بزنه. نه به معنای دریافت کمک. تقسیم مشترکات. حالاتی که همه ما به‌نوعی درگیرشان هستیم
کدام اجازه کنکاش در حیطه شخصی‌مان را به دیگران می‌دیم؟
اخلاقیات دروغین هزاره‌ها برای ما چهارچوب‌ها را تعریف و مرزها را مشخص کرده. چطور شعور نسل‌های گذشته می‌تواند برای امروز خانم انوشه‌انصاری یا شیرین‌عبادی، آزاده و حتی منه ساده، تعیین و رسم کند؟
به همه گذشته‌هاتان معترضم
به خواری که بر انسان روا داشته‌اید معترضم
به اخلاقیات بی اخلاق تان معترضم
به اندازهء تنگ نگاهاتان
به حقارتی که پذیرفتید و بارمان کردید
به شرم از عشق‌تان، معترضم. شما عشق را ناپاک و آلوده کردید
شما ما را از خودمان شرمنده کردید. شمایید همان آدمی که در بهشت سیب را خورد
وکیل وصی نمی‌خوام
شوهر نمی‌خوام. رفیق نمی‌خوام. دنبال چیزی نیستم
حق نفس کشیدنم را میان شما روزنامه باطله‌های شناور گم کردم
حقارت و پستی انسانی اشکم را در می‌آورد. همان‌قدر که عصر از پل پارک‌وی عبور نمی‌کنم. با خیابان جردن کاری ندارم. با دیدنشان درهم می‌شکنم. انسان خدای بیچاره. اما قضاوت نمی‌کنم

۶ نظر:

  1. اعتراض تنها کافی نیست. اگر قوانین جدیدی داری بانو. لطفا روی میز بگذارید
    اعتراض را همه می دانند

    پاسخحذف
  2. hamashoono ba choob bezan. in ghadimiha donya ro gand zadan ma ham roo hame

    پاسخحذف
  3. خاله جان! اگه اجازه میدی از خودم دفاع کنم...باشه؟؟؟

    من نمیدونم شما کی هستی ...اما نوشته یه من اینجا برای خوندن شما نیست...
    و فکر میکنم شما خودت خوب نخوندی که من چی نوشتم....منظورمو از اون کلمه فکر کنم خاله خودش بدونه...
    توی پستهای قبلیش یه چیزی گفته بودم که این کلمه تائیدش میکنه.... اگه خود شما حوصلت نمیکشه ببینی من میتونم کوپیش کنم...
    مرسی از گفته های گفنی شما....

    پاسخحذف
  4. "برم؟ نرم؟ خدایا اسیرم"






    ازاده a dit...
    کمتر دنبال این کلمه یه طلسم شده یه نفرینی میگشتی....

    12:53 AM

    پاسخحذف
  5. اره خاله؟؟؟
    قبول داری اینو؟؟؟
    خیلی عصبانیم....
    من قصدم اینی نبود که این یارو گفته....

    پاسخحذف

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...