۱۳۸۶ فروردین ۲۱, سه‌شنبه

شیخ صنعان


من یا هر کدوم از شما، اگه باعث بشه حتی یک خط در سرنوشت یا مسیر کسی جابجایی نابجا انجام بده برای خودش تولید کارما، یا دردسری مشابه می‌کنه
بعد از پست دراویش همه‌اش ذهنم درگیر شده که
من حق ندارم اسم کسی رو اینجا ببرم که فقط سخنرانی هاش رو دیدم یا شنیدم. هرچی گشتم شناختی نبود. یاد خلیفه دراویش افتادم که تا پاش رسید به خاک ناپاک پایتخت شیخ صنعان شد و من دختر ترسا. این دیگه آخره افتضاح بود. بعدش یکی دوسالی بی‌خدا شدم
حالاشما هم باید دنبال نشونه ها رو بگیرید و مسیری که برای شماست پیدا کنید. برای رسیدن به خدا به تعداد افراد بشر راه هست. الان نه استادی دارم و نه شیخی. فقط خودم و توانایی هام رو پیدا می‌کنم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...