۱۳۸۶ فروردین ۲۹, چهارشنبه

نشانه


اینم همون گل نیمه‌ و ناقص امروز
هرآپارتمانی که پامی‌ذارم. چند نوع محدود گل درآن‌ها وجود داره.
گلدان‌های بی‌دردسر و راحت. فقط آب و بده و توکلت به خدا باشه.
مدتی هم مد شده بامبوس رودخونه‌ای نگه‌می‌دارند.
 این‌که دیگه از همه راحت‌تره.
 نه خاک می‌خواد نه نور زیاد بذار تو گلدون و چندوقت یکبار آبش را عوض کن
دیگه کسی حوصله ور رفتن با گل و گیاه را نداره.
نگهداشتن گلدان‌هایی که با کمی توجه و مراقبت می‌تونه روح زیبای تازه‌ای به خونه بیاره
شاید بتونی متوجه بشی همه هستی روح داره؟ سنگ و درخت تا کرم و باد

یه گلدون رز دارم، البته در بالکنی.

امروز دیگه گل کاملا بازشد. فکر کن!
گل‌ناقص از آب دراومده. 
حالا من عکس این دومهمان ناقص‌الخلقه سال جدید رو می‌ذارم.
 بعد می‌بینی نمی‌تونه بی معنی باشه؟
مثل یک نشونه است. یک پیام.

شاید اشاره به چیزی است که ناقص رها شده و من نسبت بهش مسئولم.
شاید باید یاد بگیرم همه موجودات کائنات رو باید دوست داشته باشم؟
چه ناقص یا بیمار وقتی سراز خونه من درآورد پس یعنی بامن کار دارن و باید بهشون محبت و توجه بدم شاید به یادگرفتنش نیاز دارم و خودم خبر ندارم؟

این ایرج خان ماهی یک چشم تلسکوپیه خونه ماست که از قرار دیگه مونده‌گار شد

۲ نظر:

  1. به نظر می‌ آید مسیر تکاملشان به جاده خانه شما افتاده

    پاسخحذف
  2. چقدر هم من از کنار این چیزا رد میشم و حتی یادم نمیفته نگاه کنم!!!

    پاسخحذف

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...