۱۳۸۶ تیر ۲۴, یکشنبه

میوه


زمانی که من هنوز بچه بودم و "ه " را از" ب " تشخیص نمی‌دادم. این همشهری مرحوم ما، جناب فرخ‌زاد. انواع لمس و هیزی را در "تی‌ـ وی" به اجرا می‌گذاشت
همه هم دنبالش بد می‌گفتن. بیچاره می‌گفت:« اینها که به‌من می‌گن: اوهوی چه می‌کنی؟» خودشون از عالم و آدم بدترن. باز همه هنر من برابر دوربین و خدا می‌دونه خودشان در خفا چه کارهای دیگر که نمی‌کنند» من‌که حالیم نمی‌شد چی می‌گه
تا به سن عقل و تجربه این اولاد ذکور آدم رسیدم و منظورش را کاملا درک کردم
حالا شده حکایت من
بابا خجالت نمی‌کشید برای من این‌ها را می‌فرستید؟
مگه من دنبال مردهای شما افتادم؟
کاش نجابت من بند خفه شدن بود. باز راه چاره داشت که پشت سکوت همه کار بکنم. اما منی که چه بگم چه نگم، این مهر بیوگی که بر پیشانی امثال من هست آبرو و شرف باقی جماعت نسوان را که پشت سرآقای شوهر آن کار دیگر می‌کنند را خوب خریده
خوبیش به اینه ما چون زیر نظر انواع تلسکوپ و میکروسکپ و هابل هستیم از ترس جم نمی‌خوریم. اما به‌جاش از دختر سیزده ساله تا مامان خونه جبران مافات ما را کردن
پس بذار منم دلم به این" نونم به این روغن خوش باشه" چقدر این جماعت بنی آدم بخیلید

۳ نظر:

  1. ye sar be sitesh bezan , jalebeh!
    moteasefaneh ma dar mored kheiliha ghezavat koor mikonim. dirooz dar mored eyshon, va emrooz shayad dar mored kasi digeh!

    http://www.farrokhzad.info/

    پاسخحذف
  2. ظاهرا باز هم با یی میل ناراحتت کردن و اینبار از طرف جماعت نسوان بوده . متاسفانه این قضیه بیوه بودن و میوه بودن برای خانمها و بخصوص خانمهای متاهل مهمه که علتش رو هم خودت بهتر میدونی ، وگرنه حداقل از نظر خودم هیچ تفاوتی بین تو و یه دختر مجرد نمیبینم ، مسیله مهم عدم تعهد به یه مرد دیگه س ، حالا چه زن بیوه و جه دختر مجرد . امان از دست زنها که چشم ندارن همدیگه رو ببینن و هزار جور تهمت و افترا به هم میبندن

    پاسخحذف
  3. banoo jan

    to ke midoni, jaryan chee pas asbani nashoo, ma adat darim, age javab nadim, bad o birah nagim, mesl ostokhon galoomon ro migerh onvaght khafe mishim,

    pas yade on ostokhoone bash, va bar jehalt bazi ha bekhand va faght tamsha kon

    پاسخحذف

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...