۱۳۸۶ مرداد ۹, سه‌شنبه

این همه‌اش غر می‌زنه


دیدی چی شد؟ 
پاک یادم رفته بود
با تشکر و سپاس فراوان از عطارد نارنین،

من باب تذکر از برای تشویق و قدردانی
بدین وسیله از همه رفقا و نارفقا که این سوتی ها و نقد‌های گران‌مایه‌ شان باعث افزایش الهامات و سوژه‌های بدیع و بی‌ترمز من گشته
عمیقا. قلبا. جانن. عمرا. فداتون‌ شم ........................... سپاس‌گزار هستم
بابا من همه چیز و به خودم می‌گیم
آی مردم!

 من مسئولیت هر چی سه‌کاری و سوتی و چیزهای دیگری که هر لحظه، حال یکی را گرفته، قراره، بگیره و خواهد گرفت را، شخصا می‌پذیرم
 تقصیر من چیه تو باور نداری دهاتی هستم.

می‌گی نه از همشهریم بپرس. اونم چه دهاتی خالص و اساسی هم
از نوع چند آتیشه

۲ نظر:

  1. valah dorogh chera , ta ghabr: a, a, a,..., ma dar velayatemon ye hamshahri dashtim ke .....,(Daii jan: Ghasem! khafeh shoooo!!!).....
    dor az jon shoma , in hamshahri shoma ham khol o cheli hayeh khodesho dareh o , ye joraii to zard az ab daromadeh!!, be gamanam az asarat ab an velayat ast shayad!!!???
    migi na az doost in hamshahriton ke doost shoma ham hast bepors!!
    (che pichideh shod dobareh kalaf in comment!!! in be oon pass mideh .....oon be in ....goooool!!!???)

    پاسخحذف
  2. ha ha ha ha kamen,

    vala dorogh chera ta ghabar a a a a

    man dar jaryan nistam, vali midonam khodam ham ye joor hayee dahti hastam,

    پاسخحذف

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...