۱۳۸۶ مرداد ۹, سه‌شنبه

مزارع زیره


همشهری
ساعت زنگ زده دیگه زنگ نمی‌زنه چون زنگاش و قبلا زده
این جهانی که اینط‌ور همگی از دم گشت، جدی گرفتیم. حدیث مزرعه زیره است
زیره را می‌کارن. زارع هر روز میاد سر زمین سر و صدا راه می‌اندازه. که
اوی، آب بنداز
اوی بسه حالا اونور، حالا اینور
بیچاره زیره بی‌آب رشد می‌کنه
من با آب و بی‌آب محصول این دنیا رو برداشت کردم. همه چیز با زمان میره و محو می‌شه
به‌قول مترلینگ اگر در دو خونه کنار هم بطور همزمان دواتفاق بیفته. یکی ریختن لیوان آب و دیگری قتل پدر و مادری به دست فرزند
زمان هر دو را از ذهن همه پاک می‌کنه
حضور ما هم کم از این حکایت نیست
دوست دارم یا بی‌عملی کنم. یا چنان فریادی بزنم که نسل ها بعد از من انعکاس صدا باقی باشه
کاری که به حساب خودم اومده باشه. زندگی عادی را که همه در حال گذرانیم و هنر نیست
اما عشق
این تنها تجربه خیالی است که نمی‌خوام زندگی های بعدی همچنان دنبالش بگردم. باور کن تنها انگیزه من برای بازگشت همین عدم تجربه عشق ناب و حقیقی بود که خدا به‌خاطرش انسان را خلق کرد
شاید می‌خواست این‌طور معنای عشق را بفهمه؟

۱ نظر:

  1. rastesh fekr mikonam, soetafahom dar bareh marg az onjaii aghaz misheh ke ma fekr konim mabda mokhtasat hasti bad az marg ma jabeja mishavad,
    rastesh hamantor ke gofti, hasti bish az inha nesbat be nabood ma bitafavot khahad bood. yani bi man o to donya be karesh edameh mideh, hasti sareh jasheh , aslan hichestani nist, hameh chiz ta be abad edameh dareh ama bazi az ajzayeh in hasti mostahlak mishan vali dar koliat hasti taghiiri hades nemisheh. oh oh ajab khotbeh boland o balaii shod. comment az khod matn bishtar shod.!!!??? in ham az asarat roodeh derazist digar!!!

    پاسخحذف

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...