۱۳۸۶ تیر ۱۸, دوشنبه

just lonly




فکر می‌کردم، ما همیشه هر چند سخت ولی باز عادت مي‌کنیم
ماهم فتوا دادیم که: آره ما عادت می‌کنیم. هر چند سخت ولی باز عادت می‌کنیم. به بودن یا نبودن
بعد در دلم به جمله معروف شکسپیر( بودن یا نبودن؟ ) لبخندی ملیح؛ کمی متمایل به عشوه شتری می‌زدم که، اصلا مهم نیست. مهم این است که ما عادت می‌کنیم
به وعده دیدار با جناب اجل عزرائیل نزدیک شدم و هنوز به هیچی عادت نکردم
کولی ندم تا کولی بگیرم. معامله کنم تا عمرم حرام نشه. یکی‌من یکی‌تو را هزار بار تمرین و در آخر همه را همین‌جا و پشت سر به‌جا بذارم
اما، نازنین. ما حتی اگر با تمام قشون انگلیس بشین و پاشو کنیم همچنان تنهاییم
در واقع تنها آمدیم
تنها هستیم
تنها هم بازخواهیم گشت
هرگز مامم نگفت :« یادبگیر که چطور تنها زندگی کنی» راز بزرگی که همیشه کتمان شد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...