۱۳۸۶ مرداد ۳, چهارشنبه

دوستانه


دیروز یکی از قدیمی‌های شما یه ایمیل فرستاده شیش کیلومتر. شکر که انقدر ارزش وقت داشتم
اما، ده مورد از من خطا گرفته بود. یکی غرور زیادی و نگاه از بالا به دیگران
واقعا اگر این‌طوره، شرمنده
باز شکر که شد از دیشب دنبال رد‌پای غرور بگردم. تقریبا به آنچه هستیم چنان عادت می‌کنیم که، تغییرات به‌مرور زمان را نمی‌بینیم
دیگری تغییر باور و جهتم
قرار نیست همیشه فقط یک‌جریان تجربه بشه؟
ما هر لحظه در حال تغییریم. اما اگر سیر نزولی داشته باشه، خطرناک می‌شه
دیگه اینکه معتقد بود خودم با نوشته‌هام تفاوت زیادی دارم
مگر
غیر از دوستان قدیمی که این‌جا هم پیگیرم هستند. کسی منو پشت این کلمات می‌شناسه؟
اما از اون‌جایی که کارت سوخت به بازار آزاد راه پیدا کرده و جبرئیل ر به ر الهام تحویل خلق خدا می‌ده. حتما چیزی هست که من خبر ندارم
گفته بود پیداست، شکست عاطفی داشتم که دیدگاه منو به سمت خلاف جهت به خودش سرگرم کرده
راستش من اگه عاشق بشم چنان غرق عشقم که دیگه اینجا پیدام نمی‌شه که کسی بفهمه یا نه
و اما شکست
ما همیشه نرسیدیم. پس از اول باید کج و کوله می‌نوشتم

۱ نظر:

  1. سلام تلخ بانو
    این از علائم ایرانی است. به دل نگیریید.ما اصالتا روانشناس به دنیا می آییم. خصوصی ترین نکات زندگی دیگران به ما مربوط است و باید حتما نظر بدهیم
    اما چشم کسی که به زندگی ما زیادی نگاه کند را در می آرییم
    ذاتا همه نوعی علم غیب داریم

    پاسخحذف

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...