۱۳۸۶ مرداد ۲, سه‌شنبه

EGO



اگر در رو به تمام دنیا هم ببندی، نقطه ضعف‌ها با کوچکترین نسیم سرباز می‌کنه و تو می‌بینی دملی چرکی داری به وسعت کودکی تا اکنون
هنر نیست از مردم فرار کنیم و به غار و کوه پناه ببریم. در تنهایی همه ماهیم. گل
هنر در ماندن و مواجهه با " من " است وسط این آدم‌ها . دردت بگیره تا بفهمی زخمی پنهان درونت داری
منه زخمی، منه جامونده و وامونده، منی که دائم رنج می‌کشه و در عذاب. من دروغ‌گوی حقه باز. منه دو در باز. می‌دونم هیچ‌یک از شما چنین منی ندارید. با خودم هستم. لطفا فردا برام پیرهن عثمان نسازید
خدایا پناه می‌برم از من به تو
اگر این منه نبود، حتما شکل و شمایل دنیا الان بسیار متفاوت بود
این منه که هم فقر میاره، هم ثروت. یا من انقدر تن‌پرو و خودخواهه که هیچی نمی‌شه
یا طماع و حریص که همه چیز می‌خواد
تعادل نداریم چون ارتباط زمین و آسمان قطعه
مشترک مورد نظر در دسترس نیست


همشهری؛ از وقتی بنزین سهمیه بندی شده، جبرئیل دیر به دیر میاد پیشم و من از الهامات به دورم. در نتیجه، هرجا رفتی، لینک یادت نره

۱ نظر:

  1. in ham address ghadim va dar ein hal jadidam: http://narvak.blogspot.com/

    پاسخحذف

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...