۱۳۸۹ فروردین ۲۸, شنبه

انواع انگل



بالاخره به میمینت و مبارکی این شب گذشت
ولی عجب شبی بود.
فکر کن
فکر می‌کردم برق کل منطقه می‌ره، نگو فقط برق خونة من بود که جنی شده بود
بالاخره با همت و هم‌یاری نگهبان متوجه شدیم یکی کرم ناجوری به جانش افتاده و از بیرون با فیوز خونه ور می‌ره
خب یکی نیست بگه، جانور من که برم و باشم به حال کسی فرقی نمی‌کنه
با ماشین هم نیومدم که بگیم اومده بودی دنبال ماشین بردن
خود دیو سفید هم نمی‌تونه با این همه حفاظ و اینا
وارد این خونه بشه
می‌مونه نوعی انگل که در وجود آدم‌ها زیست می‌کنه و از
افتادن زمین مردم می‌خندن تا بلایای و ناگهانی و اسمش را لذت می ذارند
از دوست و رفیقی که از شادی یا رضایتت رنج می‌بره و دنبال درآوردن اشکت تا .......خانواده و همسایه و ......... از رنج تو لذت می‌برند
گرنه درباره اعمال ، تفکرات، و توهمات‌شون جدی تر فکر می‌کردند
که خب گیریم حالش رو گرفتیم، پوزشم زدیم
بعد چی؟
ها؟
با شما هستم رفیق شفیقی که نمی‌خوام اسمت را ببرم
حالا همه راضی و راحتید؟
الهی شکر نیستم تا
کسی بتونه به زندگی و عشق‌ها و توهمات فردی‌ش نام من را بنویسه
نه شوهری در خطر و نه عشقی به یغما می‌ره
عشق‌هاتان جوشان در حد فوران
روانتان آزاد و رها
دل‌هاتان شاد
مام این‌جا فقط تاوان اون قدیما رو می‌دیم که یه‌پا کابوی بودیم و شیش لول می‌بستیم را می‌دیم که
حال چند تا از اینا رو گرفتیم و
هنوز دست بردارم نیستند
به محضی که بفهمند این‌جام
شبونه میان حالم رو می‌گیرند
خدایا انواع انگل را از وجود جمیع اولاد آدم پاک بفرما







هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...