۱۳۸۹ فروردین ۳۱, سه‌شنبه

سرمونی، هرس





بهترین اسمی که امروز برای شما پیدا کردم
باغبان عالم بود
چون خودم در جایگاه باغبان نمونه به ادراک شما نزدیک شما
البته فقط ، یک قدم
فردا راه نیفتید کار دستم بدین بگید، فلانی چت کرده
الان عرض می‌کنم
سال‌های پیش با اندکی رحم و افسوس گل‌ها رو هرس می‌کردم
امسال نه با بی‌تفاوتی و علم به این‌که، اون‌ها به این نیاز دارند
حالی‌شون نیست
به نفع خودشونه
اما این خودشون یعنی کی؟
درخت؟ آیا شاخه‌ها هم درخت به حساب نمی‌آن؟
اصل ریشه است ، بدنه و ساختار، به گمانم اون رو حفظ می‌کنه به‌خاطر تداوم
خب هرس می‌کردم و می‌گٰفتم: عیب نداره. شما الان حالی‌تون نیست که اگر این ها رو نریزم
چطور ضعیف می‌شید، رنگ‌تون زدی می‌شه و دیگه جون ندارید ادامه بدین
به هر حال با حفظ مراسم عذرخواهی سرمونی هرس به‌پایان رسید
از صبح سه دریچه کار کردم. یهو دیدم مغزم داره ورم می‌کنه. بی‌خیالش شدم زدم به باغبونی
شما خوبید؟


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...