۱۳۸۸ دی ۸, سه‌شنبه

زمین در کما




خدا حلال کنه از کل دروس علومی که در دورة دبستان خوندم تنها چیزی که یادم مونده حکایت پیت‌حلبی‌ روغن است و حرارت
در کتاب‌آمده بود که:
اگر پیت خالی را روی حرارت بگذاریم بلافاصله به محض داغ شدن مچاله می‌شه
این تنها چیزی‌ست که حتا نقاشی‌هاش یادم هست
و در زمان تشابه بسیار خودم را با پیت‌حلبی، روغن دیدم
منم دربرابر امواج خشم و نابودی و مرگ برها مثل پیت مچاله می‌شم
و این حکایتی‌ست که هم‌چنان با ما باقی‌ست. از روز عاشورا تا اکنون. البته این دلیل سکوتم نیست
بلاگر هم به واسطة جی‌میل، فیلتر بود و نمی‌شد وارد مدیریت شد.
ولی من هم‌چنان متاثر از وقایع اخیر مچاله و درمانده‌ام
حس تلخ نفرت، ظلم، طمع، جنایت و............ حتا بر امواج کیهانی هم تاثیر می‌ذاره
برای همین حال زمین روز به روز بدتر می‌شه
نگاه به اخبار بنداز، یا طالبان یا غزه یا عراق یا کردستان یا چین یا............. همه‌جا آدم‌کشی رایج و بسیار باب روز شده
جرم و جنایت، تجاوز و خیانت، بذر ناخوبی که ابلیس در زمین انسان کاشته
طمع
به خدا می‌گه، تو تا روز قیامت به من فرصت بده، تا اعمال و افکارشون را موجه زیبا ارئه کنم که
خدا هم گفت: مرده شور خودت و اونا که قراره دنبالت راه بیفتن. خلایق هر چه لایق.
هر چه در صف تو بود سهم تو
هر چه در صف نور بود هم مال من
حالا این‌که بعد قراره سرشماری کنند تا برنده و بازنده معلوم بشه رو خبر ندارم
خلاصه که همه فکر می‌کنن دارن کار درست را انجام می‌دن
وگرنه کسی دوست نداره به خودش بگه، من بدم
خلاصه که بعد از دو روز سلامی دوباره
پر از حسی تلخ

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...