۱۳۸۸ آذر ۱۲, پنجشنبه

سلول‌های بنیادی



فکر کن
سلول‌های بنیادی و " d. n .a " شبیه سازی
گوسفندش را ساختند ، خندیدیم و اسمش شد، رویان
گوسالة مو سرخش را ساختن تا زودتر قیامت بشه
دوباره خندیدیم
اما اگه همین‌طوری شوخی شوخی بازم ساختند و اسمش شد آدم بازم می‌شه خندید؟
فکرشم مورمورم می‌کنه.
از حالا گفته باشم.
با اعلام تولد اولین انسان شبیه‌سازی شده، من یکی لادین می‌شم
چون حکایت روح و الهی و خلقت و نفخه فیه من الروحی و همه چیز تعطیل می‌شه

می‌رسیم به ادیان آسمانی دیگه، رایل‌یان
خب من‌که هر جور فکر می‌کنم. هستی رو ولش کن، فقط درباره خودم، ساختار جسمانیم
جز به جز همه طرح و حساب کتاب و مدیریت داره
یعنی نمی‌شه همین‌طوری الکی پلکی از گل و لای یا لجن‌های اقیانوس هند بوجود آمده باشیم
چیزی شبیه قورباغه
اونام ساختار دقیق حسی دارن
جسم کامل و متناسب با شرایط محیط
همه مهندسی و نظم دقیق خودش را داره
اما اگه این شبیه سازی انسانی انجام بشه یعنی، واقعا ما ساخته شده در آزمایشگاه‌های فضایی بودیم؟
یا بسم الله.
هر کاری بناست بکنید لطفا زودتر
بلکه عمر باقی را به تمام زندگی کنیم
بی‌وحشت و ترس از بهشت، برزخ، دوزخ

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...