۱۳۸۸ آذر ۲۱, شنبه

زندگی سلام



تنها خدایی که ما در زندگی نیاز داریم اسمش امید
امید
به همین سادگی
وقتی به خدایی لایزال و قدر قدرتی اعتقاد داری و فکر می‌کنی،
همین یه‌جورایی امیدوارت می‌کنه
جنسش بی‌شک از امید خالی نیست
چون وقتی با تو هستم و با تو زندگی می‌کنم و باور تو در زنگی‌م کار می‌کنه انقدر آرامش دارم که
توهم می‌زنم که نه که دارم با خوش‌خیالی زمان را از دست می‌دم؟

تنها حُسن بزرگ این ایام به اینه که
می‌فهمم هم‌چنان جنس‌م فقط این‌کاره است

از بچگی این‌کاره بوده و این‌کاره‌هم مونده
مثل گضنفر که
ارمنی می‌شه تا برق می‌آد صلواط می‌فرسته
خلاصه که
امروز کلی فکر و طرح و ایده برای کارهای ولنتاین داشتم

مواد لازم که آماده بشه یه چند نمونه کار درست می‌کنیم ببینیم چی می‌شه؟
هوس کردم امسال حتما یه کاری بکنم
اوه
راستی
نقاشی رو ول نکردم
دیشبم یه دستی به کار کشیدم
اما تا دوباره خودم رو پیدا نکنم نمی‌تونم کار جدی‌ای انجام بدم
هنوز نصب نرم افزارهام کامل نشده
کمی کار داره
خلاصه که زندگی سلام که همه مدلت دوست داشتنی‌ست
خوش‌بحال هر کی که بلد باشه باهاش بازی کنه


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...