۱۳۸۸ آذر ۲۷, جمعه

دف




خودت می‌دونی اون بالا داری چه می‌کنی؟
مطمئنی؟ من نمی‌تونم خیلی به این موضوع راضی باشم که می‌دونی
یعنی نمی‌خوام عدلت رو به زیر سوال ببرم، وگرنه الان کلی حرف برای گفتن داشتم
ولی چنان فکم چسبیده به زمین که بیشتر از ذهنم فعالیتی ازم ساخته نیست
بی‌بی‌سی با بهمن قبادی مصاحبه داشت و مستند دف را پخش کرد
رسما و قلبا باید بگم هم بریدم و هم این‌که نمی‌دونم تو چه می‌کنی با این خلق بی‌زبون و معصوم
یعنی پیدا هست؟
خانواده‌ای که بچه‌هاش نابینا به دنیا می‌آد. در حالی‌که پدر و مادر هر دو بینا هستند
مرد یکی از استادان بنام کردستان در ساختن دف و بچه مرشدهای نابینا پا به پای پدر در ساخت دف
دفی که مقدسه و لمسش حرمت داره
حالا نمی‌گم به‌یاد بیعت‌م با شیخ محمد افتادم و
صفایی که یک سال در جمع دراویش قادری ذخیرة آخرت و دنیام کردم
همون‌هایی که می‌ذاره درک کنم چی این پدر و مادر را شاکر نگه می‌داره؟
همون‌ ایمانی که وادارشون می‌کنه میخ و سیخ بخورن تا بتونن انرژی که
درحلقة ذکر می‌زنه بالا رو تعدیل کنه
همونی که باری لیوانی مرگ موش را به خوردم داد
باور حضور تو و این‌که این نمی‌تونه به من آسیبی برسونه چون تو در منی
نوهی نمایش باور یا عبوری هرباره از میان آتش نمادین، ایمان ابراهیم؟
خلاصه که کلی گریه کردم و حال به حالی شدم و از خودم شرمم اومد که چطور می‌شه با این همه نعمتی که بهم دادی باز هم نالید
از قرار حساب و کتاب دنیای شما از ته به سر می‌آد
هرآن‌که دوست دارم
بیش می‌آزارم
گرنه دوستی کاری‌ست که با بچة پنج ساله کنی
دوستدارت شود
؟؟؟؟
آره؟
این‌طوری باشه ما حاضریم یه تجدید نظرهایی در ابعاد حُب شما در دل‌مان بکنیم؟


فیلم کوتاه، مستند دف را ببینید کمی خجالت بکشید که هنوز همه چی دارید و می‌نالید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...