۱۳۸۸ دی ۱۰, پنجشنبه

عرش و فرش در هم





تا حالا گمان می‌کردم شما فقط بین عرش و فرش سرگردانی
یعنی شما که نه،
ما.
شایدم
من؟
یعنی یکی از بزرگترین مشکلات زندگی‌م همیشه این بوده که نفهمیدم عدم استجابت ور ورهای من
اینه که نمی‌دونم شما را بالا جستجو کنم؟
یا همین پایین، خیلی خودمانی و درونی؟
حالا تازه به خودمون اومدیم می‌بینیم، عرش کیلو چند بوده؟
از عصر محمد تا حالا ده‌هزار بار دیدم که فرمودید ما خلقت زمین را در شش یوم انجام دادیم
اما چرا تا حالا ندیده بودم که می‌فرماید: بعد عرش را بر آب بنا نمودیم
مگه شما در عرش کبریایی و .......... اینا نیستی؟
بعد یه چیز دیگه، تا قبل از آفرینش زمین و شش یوم و اینا بارگاه باریتعالی کجا بوده اونوقت؟
یعنی این ملائکه و ابلیس ذلیل مرده که شش‌هزار سال در زمین عبادت کرد تا اجازه گرفت بیاد بالا، تا قبل از آفرینش زمین کجا تشریف داشته؟
ممکنه ملائک و ابلیس و اینا صرفا یک نیاز بشری باشه؟
خب اگه بناست عرشی باشه؟
باید هم‌زمان با شما می‌بود؟
یا نکنه شما تازه از اون‌موقع فهمیدی خدایی و عرش لازم داری؟
دروغ چرا گاهی با خودم فکر می‌کنم شما انقده ساختی تا بالاخره یه ورژن ناب بدی بیرون
حالا این‌که بعد از ما اراده به موجودیت چه موجودات دیگر و بهتر و کاملتری کردی هم ناپیداست
یه‌روز غیرارگانیک‌ها را موجود کردی، جواب نداد نسناس آفریدی، اونم تق‌ش دراومد ما رو اراده فرمودی
مام که هنوز عرق تن‌مون خشک نشده نافرمانی و سیب و اینا
نگو بعد از ما نسخة بهتری ارائه ندادی
یعنی ماکروسافت از شما الهام نمی‌گیره؟
راستی اصلا این عرش که می‌گن یعنی چی؟
یعنی مشا هم به مقر حکومتی نیاز دار شدی؟ روی صندلی هم می‌شینی؟
بالاخره باید یه‌جایی باشی که این ملائکه اینقده فیسه تسبیح و سجود می‌دن ؟ یا اونا قبله مبله لازم ندارن و هر جا نگاه کنن تو هستی؟
(1) و زمانى كه پروردگارت به فرشتگان فرمود: مى‏خواهم در زمين جانشينى بگذارم، گفتند باز در زمين كسانى مى‏گذارى كه در آن فساد كنند و خونها بريزند؟." سوره بقره آيه: 30". _

خب بنا به گفتة خودت در ماهم که هستی، پس چرا این نژاد بشر همگی زرتشون قمصوره؟
می‌شه لطفا یه‌کاری کنی به هر ضرب و زوری که شده منظور این فرشتگان گرامی را از" باز در زمین " به وحی نشد به املا به گوشی مونده روی هوا
آقا یه‌کاری کن مام حالی‌مون بشه به عربی به این قوم وحشی چی می‌گی که ما یه‌جور دیگه می‌فهمیم؟
باز؟
پس این همه منت، اراده کردم و گفتم و از نطفه و خاک و علق و خون گندیده و اینا چیه؟
قبلی‌ها رو می‌گن یا ما؟
دیدی شوخی شوخی پاک خل شدیم رفت دنبال کارش؟



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...