۱۳۹۳ اسفند ۲۹, جمعه

بنفش رنگ زندگی










این رو سه‌شنبه خریدم

وقت خرید، فقط سپیدی‌ش زیبا رسید
اما وقتی صبح فردا گل‌ها را نگاه می‌کردم
با یک شوخی ظریف مواجه شدم
این معرکه و فوق‌العاده‌است
داستان
امسال برخلاف همیشه که همراه هم می‌رفتیم
بانووالده قصد کرد خودش بره خرید گل و در نتیجه سینه‌ره ، سیکلمه‌ی من را هم خریدن
وقتی گل رسید به خونه، کمی دل چرکین شدم
اندکی 
نه جدی














زیرا وقتی از بازار گل زنگ زد و از رنگ مورد نظر امسال‌م سوال کرد
گذاشتم به عهده‌ی خودشان
و گفتم:
می‌خوام رنگ امسال زندگی‌م رو شما انتخاب کنید
القصه
بانو برگشت و من سنجد رو انداختم بالا
دهانم جمع شد و قورت دادم 
یعنی کبود؟
رنگ امسال‌م قراره کبود و تیره باشه؟
ولی
نه نه نه
بنفش رنگ عرفان و بهترین تعبیر می‌تونه نزدیکی سال جدید بین من و صاحبم باشه
بعد هم به خودم گفتم:
مگه تو خرافاتی شدی؟

خیلی هم رنگ خوبی‌ست











سه‌شنبه وقتی رفتم بیرون با خودم قصد کردم یک سینه‌ره‌ی دیگه بگیرم که این ذلیل مرده
دست از سرم برداره
هی رفت و اومد به گوشم گفت: کبود

ولی این من‌م حاکم این زندگی  
من‌م که زندگی‌م رو می‌سازم، 
اگر بناست کبود بشه؟

فقط این منم که بهش رنگ داده
اما ذهن نکبت ، بد ترکیب
  ول کن ماجرا نبود
رفتم گل‌فروشی محل و قبل از رسیدن به ردیف سینه‌ره‌ها چشمم به این افتاد
چه گل سپید و زیبایی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
به‌جای سینه‌ره این رو گرفتم که بانو والده هم دل خور نکرده باشم و اومدم خونه
اما






















داستان از صبح چهارشنبه شروع شد که خواستم ازش عکس بگیر
فکر کن مرکزش بنفش
زیر برگ‌ها بنفش
فقط ظاهری که من دیدم سپید بود
و این یعنی کلی درس شد برای آغاز سال نو
بانو والده به عمد گل بنفش نخرید که هستی به دستش داد
و این پیام جدی شد وقتی این گل ها رسید به خونه
و تنها تعبیری که می‌مونه چیه؟
اونی که من دوست دارم
امسال دیگه زدم برای بعد هشت انرژی و انسان خدایی

۴ نظر:

  1. این نظر توسط نویسنده حذف شده است.

    پاسخحذف
  2. قربان دروغ چرا؟ وقار و عشوه گری نه گمانم جور درآد
    اما این جنون در وصل رو فهم نمی کنم
    عشق عشق است چه دور و چه نزدیک
    جنون از فرمایشات منه ذهنی ست که نه گمانم زنبور ها هیچ گاه سیب را خورده باشند
    ولی زنبور
    به لطف گلدان های بالکنی ما همیشه یک خروار میهمان زرد رنگ داریم که شانتال هم می دونه نباید بهشون نزدیک بشه
    اما تا هنگامی که هستند در آرامش‌م که قیامت نخواهد رسید
    زیرا
    اولین نشانه‌ی قیامت رفتن زنبورهای عسل است

    پاسخحذف
  3. این نظر توسط نویسنده حذف شده است.

    پاسخحذف
  4. شما ببخش‌ید استاد که من ملا لغتی شدم جدیدن
    نباید به این نقطه گیر بدم

    پاسخحذف

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...