۱۳۹۴ فروردین ۵, چهارشنبه

امید سازان




دروغ چرا؟
تا امسال هرگز لاله صورتی نداشتم
نه از نزدیک دیده بودم
هر چه بود، محصول فتوگرافی بود
حالا باید امسال رو به فال نیک بگیرم؟
همین‌طوری هم نیک بود و خواهد بود
نیک‌تر چه‌طور؟
آره
چرا که نه؟
از بازار نخریدم
پیازی بود و کاشتم
زد و بیشترش صورتی شده
هارمونی رنگ لاله‌ها و سنبل‌ها با هم به قلب‌م امید ریخته
امید سالی تازه تر از همیشه
شاهد زیبایی‌های بیشتر و تجربیات غیر منتظره باشم
من خانم دل خوشیان به یمن رنگ صورتی امسال لاله‌ها
از خودم و زندگی خروار خروار انتظارات سپید دارم
نرده‌های پشت سرش هم به فال نیک می‌گیرم و محافظت از جانم 
نه حفاظ و زندان









۷ نظر:

  1. به خق این چیزای قشنگ این رو ببین اگر وقت کردین- خیلی تاثیر گذاره- از من و تو پخش شده در باره لوریس چکناواریان برزگ:
    https://www.manoto1.com/videos/62610/vid6482

    پاسخحذف
  2. دیدم
    افتادم به یاد بچگی خودم که با دو مداد و در خیال رهبری ارکست می‌کردم
    و آهی هزار باره از باب این که چه بر تاریخ این کشورو مردم صاحب ذوق‌ش گذشت

    پاسخحذف
  3. اوه راستی
    فیلم بیگ آیز هم دیدم
    خیلی به‌موقع هم دیدم
    یعنی وسط پل خر بگیری که حس کارم ته کشیده بود
    یهو از جام کند و روانه‌ی کارگاه شدم
    یک فیلم دیگه هم شاید شما ندیده باشی و بد نیست کمی ذهنت منطقی‌ت رو قلقلک بده i origins
    دیدنش خالی از لطف نیست
    نمی‌گم معرکه

    پاسخحذف
  4. چه عالی -پس بیگ آیزرو دیدی- من عاشق بازیگر مرد فیلم هستم :)) کارش عالیه- یک مریض تمام عیار :)))
    الان دانلودش میکنم تا شب ببینم

    پاسخحذف
  5. نظر به این‌که عمرم به تحمل سریال ترکی قد نمی ده
    از تماشای فیلم خوب نه تنها استقبال می‌کنم
    که
    تنها سرگرمی موجودمه
    مرسی که معرفی کردی

    پاسخحذف
  6. والا ناهید که از فیلمهایی که من دوست دارم فراریه- میگه همین فیلم ها رو میبینی که قسش القلب شدی :))) البته بیگ آیز توشون استثناست- مثلا من django unchained و inglorious bastards رو خیلی دوست دارم ولی پره از خین و خین ریزی :)))
    ولی برای شما این فیلم رو تجویز می کنم: https://www.youtube.com/watch?v=USUDlMBR-dQ&gl=BE با ناهید دوبار دیدمش-شاید البته دیده باشین- دروغ چرا! بقول ناهید لطفا با من رفاقت فیلمی نکنین آخرش اعتیاد و خانمان سوزیه :))))))

    پاسخحذف
  7. دانلود کردم امشب دیدم
    سوژه خوبی بود
    خین و خین ریزی نبود از همه چیز مهمتره
    برای پر کردن یک جمعه شب تا دوازده و نیم
    از سرم هم زیاد بود
    قاسم
    فیلم فقط، دایی جان ناپلئون
    سوته دلان
    این چیزها که خودت می دونی
    اما
    اینم خوبه https://www.youtube.com/watch?v=JqroWJ5PPe8

    پاسخحذف

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...