۱۳۹۳ اسفند ۱۸, دوشنبه

تا همین‌جاش




دوست عزیز که به سنت هزار ساله‌ی تمامی دوستان عزیز
هرگاه دچار کمبود انرژی می‌شه و دنبال یه گوش مفت می‌گرده که برای تمدید انرژی 
کل انرژی‌های منفی تولیدی پیرامون‌ش رو خالی کنه
یکراست اومد سراغ من
کلی جیغ، ویغ
داد هوار که آی:
منه بی‌چاره
منه بدبخت
هی می‌آم یه چی بگم
یه چی بپرسم که اصلن بفهمم موضوع چیه
مگه می ذاره
تا صدام درمی‌آد،
جیغ بنفشش درمی‌اد و نمی ذاره حرف بزنی و دوباره ادامه داستان
در نتیجه سکوت می‌کنم و توجهم رو می دم به صفحه‌ی تی‌وی و دنباله‌ی سعید و شورا
ته همه‌اش می‌گم:
پدر بیامرز تو از بابت یه چی ترسیدی که من نصفش‌ هم نمی‌فهمم یعنی چی
نه می‌ذاری حرف بزنم و نه حتا مجالی تا بهت بگم:
عامو اینا که گفتی یعنی چه؟
آخر همه‌اش که یه فرصت دست داد
گفتم :
ببین اول بگو اون اصطلاحاتی که گفتی معنی‌ش چی می‌شه؟
 تا بفهمم چنی ناراحتی و چنی باید دل داری‌ت بدم
بهش برمی‌خوره
قهر و اخم و تخم و می ذاره می‌ره که :
دستم انداختی؟
بابا   به کی باید بگم:
قرار نیست من همه چیز بدونم
ای مسلمونا
به خدا تا سر همین‌جاش بیشتر نخونده بودیم


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...