۱۳۹۴ فروردین ۶, پنجشنبه

خین و خین ریزی




سیل کن ایی
یعنی اصل داستان اون‌جاست که ما در هیچ‌کاری تعادل نداریم
یا از این‌وری می‌افتیم، یا اون‌وری برعکس
با این‌که بیست اسفند خانواده‌های رز و نسترن سم‌پاشی شدن
ولی از جایی که عید رسیده و من سرگرم عیدبازی
نفهمیدم کی این‌ها تشریف آوردن؟
امروز کمی باغبانی و توجه و 
ای وای بر من
شتــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه
جخت پریدم به سم‌سازی و سم‌پاشی و شته کشون
خدا از سر تقصیرات‌م بگذره
ولی مسئول گیاهانم و نه آفات و بلایای هفت رنگ
حالا اگه یه نموره توجهم تقسیم بر چند می‌شد و به حد از زندگی لذت می‌بردم
این‌همه از خودم شاکی نمی‌شدم که چرا متوجه پیداشدن این‌ها نشدم
با این‌که هر روز ازشون عکس هم می‌گیرم
ولی ذهنم درگیر شته نه تنها نبود که 
خیال‌ش راحت تاریخ آخر هم بود
از دور پیدا نیست لابه‌لای این برگ‌ها چیست؟
می‌مونه به ما و ذهن بیگانه که انگار با ما یکی‌ست

۱ نظر:

  1. لکه‌ی سیاه سایه یکی از شته‌هایآن سوی برگه
    راستش اینا که گفتی نمی دونم
    از روی تجربه می دونم باید چی و چند نوبت اسپری کنم

    پاسخحذف

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...