۱۳۹۴ فروردین ۵, چهارشنبه

منظر زندگی






این تصویر مقابل یک سوم پنجره‌های رو به ایوان و پس از بیداری از خواب زمستانی
هنوز برهنه است و تا شاخ و برگ‌های امسالی کمی کار داره
اما داستان
برای منی که عاشق زیبایی‌ام، 
تحمل این تصویری به سادگی می‌برتم به سمت
خل بازی
دو سوم باقی حیاط خودمون و همسایه‌های مجاور
در هر دو صورت منظر دیدم یا پشت بام همسایه‌هاست به سبک سنتی
رخت بند و دیش و .... اینا
یا پنجره‌های خونه‌ها
یا دختر بازی کفتر لات‌های محل روی بام روبرو
تشبیه کوچکی از جهان من
تصویر جهان رو دوست دارم
اما نه تصویری که آدم‌ها به‌نام زندگی می‌سازند
به پنجره‌ها پشت نمی‌کنم
مرزها رو جدا می‌کنم
همین حالا هم که هنوز نسترن صورتی و آبشار طلا برهنه هستند
دیگه اون تصاویر خاکستری رو نمی‌بینم
افق دیدم  شاخه‌های سبز زندگی‌ست
 گرنه در این تصویر همه چیز هست
مثل زندگی
وقت من تنگ است برای دیدن زشتی
زیبایی را عشق است





هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...