۱۳۹۴ فروردین ۱۱, سه‌شنبه

اهای، قوز شرقی




خدایی‌ش این مهران مدیری اساسی دوست داشتنی‌ می‌شه وقتی گروهش کامل باشه
امسال هم باید کار خوبی باشه
جمع رضویان و انصاری، غفوریان و.... نمی‌تونه کار بدی باشه
الان یه چی گفت دل درد گرفتم از خنده
گفتگوی مدیری با رضویان و داستان، قوز شرقی
وقتی رضویان با اون چهره‌ی بامزه گفت :
آره چند نفر تا حالا بهم گفتن:
قوز شرقی اوهوی قوز شرقی
  مدیری بی رضویان رو دوست ندارم
یا 
این من بچه‌ی فیلیپینم. غفوریان
خیلی بامزه و نیش دار حرف می‌زنن
اصولن این تیم با هم جواب می ده
شاید این وسیله‌ای بشه برای آشتی با با صدا و سیما
از قرار نود قسمتی و اگه خوب پیش بره
برای شب‌ها خیلی بهتر از سریال ترکی‌ست


ایران برگر هم باید دیدنی باشه
کار آقای جوزانی و با شرکت استاد نصیریان

۲ نظر:

  1. این نظر توسط نویسنده حذف شده است.

    پاسخحذف
  2. واله همشهری دروغ چرا؟
    وقتی زبانش رو نفهمم که برام جذابیتی نداره
    درواقع من به تی‌وی گوش می‌کنم و با بی‌سوادی و نفهمیدن زبان ایتالیایی
    فقط به این فکر می‌افتم کاش زمانی که پریا ایتالیایی می خوند، کاش من هم باهاش سر کلاس می‌نشستم
    از سال 88 تی‌ووی ایران رو سه تلاقه کردم
    اما فهمیدم باید تا می تونم بخندم
    و از اندوه و خشم دوری کنم
    در نتیجه می‌مونه چیزی که زبانش رو بفهمم
    اما از نود چی بگم که نشنیده بودم جایی عدد خاصی باشه
    مهران مدیری هم این‌طوری نگاهش کنیم که اومده برای طنز و خلاقیت خوبی هم داره
    چرا از هنرش پول درنیاره؟
    شما هم بر اساس تخصص و توانایی‌ها کسب درآمد می‌کنید؟
    امیدوارم تمام اعداد برای شما شانس باشه
    اما تا جایی که می‌دونم، نود قسمتی، یعنی سه ماه پخش
    باز جای شکر داره
    سریال برگ ریزان که از کانال روبیکش پخش می‌شه، 15 طول کشیده و در ترکیه در حال نمایش بوده
    چه بدی داره عزیز برادر؟
    کاش بی‌اون‌که مجبور به عرضه‌ی خودم بشم
    می‌شد از کارم پول دربیارم

    پاسخحذف

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...