۱۳۹۴ فروردین ۳, دوشنبه

آرامش درون





بدی داستان اون جاست که ما تا شروع به کار بر روی خود می کنیم
چنان انتظار تغییر در تمام جهات داریم که
پاک فراموش می کنیم تازه این فقط ما هستیم که داره روی خودش کار می کنه و سایرین
هم چنان جایی هستند که همیشه بودند
این منم که نباید از بی توجهی اطرافیان به افکار و رفتار شان, آزرده بشم
این منم که باید نگرش‌م رو نسبت به زندگی و جای گاه آدم‌های زندگی‌م  عوض کنم
نباید انتظاری، خواستی ، قضاوت .... درباره یا نسبت به کسی وجود داشته باشه و الی آخر
آن‌چه که باید رشد یا تغییر کنه
نگرش و برخوردهای من بیش نیست


اما
این دو روز و دیدن آدم‌های بیشتری نسبت به ایام معمول متوجه شدم
فکر می‌کنم 
حرص می‌خورم
دلم می‌خواد بپرم یه چیزی بگم
این منم که هنوز از بالا به مردم نگاه می‌کنه
و خیلی کارهای دیگه و فقط آموختم سکوت کنم
در درون هم‌چنان آشوب باقی‌ست
و این هیچ خوب نیست و نتیجه‌ی تنهایی مفرط می‌تونه باشه
تو وقتی در دنیا رو ببندی و کسی نباشه که انگولک‌ت کنه، معلومه خدا می‌شی
مهم اینه وسط آدم‌ها باشی و سکوت درون در تو جاری باشه
نه فقط سکوت کردن
خدایا امسال من رو متحول کن تا حقیقتن به آرامش درون برسم


۱ نظر:

  1. البته متوجه منظورتان نشدم
    اما،‌ من از مهر هیچ‌گاه روی گردان نبوده و کلی هم در جیب‌های دلم مهر نهان کردم
    برای مردم اطراف
    دیگران هم با من کاری ندارند و این ذهن منه که ایراد داره و باید روی‌ش کار بشهژ

    پاسخحذف

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...