۱۳۸۸ شهریور ۲۰, جمعه

اگه فرهادی، شیرینت کو؟



یکی بیاد جلوی منو بگیره تا یه کاری دست خودم ندادم. از جنس کارهایی که ممکنه یه عمر از بابتش پشیمون بشم
خب الکی که آدم یهو تب عشق نمی‌گیره
لابد یه چی شده و من یادم نیست. شاید اصلا همه عمر عاشق بودم و دچار نسیان شدم
چه بسا از همون دیشب و در جهان رویا عاشق شدم
وای خدا! ایی کجا بود؟
خب پس بی‌دلیل نیست نمی‌أآىي سروکله‌اش پیدا بشه. لابد هنوز بامن کارهایی داری که مونده
با اوضاعی که من می‌بینم نه گمانم به وقت رویت نفسی برام بمونه و دوباره بالا بیاد
راستش همین حالام نمی‌فهمم، قلبم ناراحته و آزارم می‌ده؟
یا تب عشقولانة جهان دیشب که خفتم کرده
طبق معمول همیشه ذهن می‌گرده دنبال آخرین کسی که با دیدنش دل من تاپ تاپ به هیجان می‌اومد
بعد این تصویر انقدر بزرگ‌نمایی می‌شه که آخرش مجبورم باور کنم اونی که دیشب در خواب دل و دینم را ربوده همون آخرین کسی‌ست که به شوقش برابر آینه نشستم
بعد هی خیز برمی‌داره که: خره پس چرا کاری نمی‌کنی؟
به صدای قلبت گوش بده، الانه است که از هیجان بایسته. نکنه نشستی تا به سبک مجنون بمیری؟
این‌طوری اصلا لی‌لی نمی‌فهمه تو براش مردی
این قاب اتوپیایی که بغل کردی، لی‌لی‌ّ کجاست؟
لاقل اس‌ام‌اسی، ایمیلی، ردی، نشونی یه کاری بکن که اگر مردی
اسمت در ردة عشاق جاوید تاریخ ثبت بشه
یا که نه پاشو یه کاری بکن
لطفا یکی بیاد جلوی منو بگیره که سر از محلة ابلیس درآوردم

۲ نظر:

  1. ba salam bayad arz konam khedmate banoo sonbleh ke ba in hajme tolid behtar boud shoma sar dabire rozname mishodid . ya mas'oule bakhshe ejtema'ei
    akse beja'ee estefade kardid be mafhoume kole poste log
    otopiaye eshgh haye kohne va rafte ra haml kardan bozorg tarin moshgele shomast . agar anha monaseb baraye edameye eshgh varzi ba zane estesna'ee chon shoma boudand rabete be khateme nemiresid . khod ta'ede bar haman behtar ke raftand mibashad . doustane be shoma tosie mikonam baraye kharid be yek bazare sholough beravid . shayad jom'e bazar
    bi hadaf ghadam bezanid va be ajnas va adam ha ra bi dalil negah konid
    eshgh haman jaha montazere shoma istade

    پاسخحذف
  2. kasi baraye negah dashtanet nist . mesle halate paridan ast . agar vaghe'an delat mikhad bepari
    bepar
    shayad farda'ee nabashad
    shayad ham bashad . dorost bepar ke agar farda ham boudid . pashiman az paridan nabashid

    پاسخحذف

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...