۱۳۸۸ شهریور ۱۸, چهارشنبه

ان شب قدر که آن تازه براتم دادند



شما که یه آدرس درست درمون از این شب قدر ارائه نفرمودید
ماهم که به راویان احادیث اعتباری نیست
ولی خب در این‌که شما شب قدری دارید و قراره یه‌کارایی صورت بدی رو درک نمی‌کنم
شاید پاک کن برمی داری و بعضی چیزها رو تغییر می‌دی
بازم من‌که نمی‌فهمم این همه حدوث وصل به‌هم و حدوث قدیم که شما تا آخرش را دیدی و گفتی باش
این پاک کن بازی را هم اون‌موقع دیدی و الان می‌خوای به دست بگیری؟
یا چی؟
حالا اصلا به‌من چی . هرچی که هست شما می‌گی قدر
مام با پاس‌داشت قدرو میزان در هر لحظة زندگی
عدل و انصاف و داوری و هر چه که به قدر شما شایسته و به قدر ما بایسته شده
ای من نوکر هر چه آفرینشت
من قربون هرچه قصد، خلقت و آفرینشت
تو رو قسم به اقتدارت و مهرت به لطفت و رحمت
به بخشش و رحمتت به به هرآن‌قدر که بزرگی
به قطر هستی
به شعاع و قطر جهان‌های در همت
به هر چه که قدردش برای تو مکرم است و به هرآن‌چه که در ید، خواسته تو است
امسال‌مان را رقمی تازه
خوش
پر مهر
پر سعادت
پر خیرو روزی
پر لطف و بهروزی
ببخش حقارت‌ها و کوچکي هایم
ببخش هر آن‌چه که تو دادی و ندیدم من
ببخش اگر حقیرم من
که بزرگی تو را سزاست و بقا از تو باشد و مرگ در ید، اختیار تو
قلمی نیک و زیبا به امسال‌مان بکش

۳ نظر:

  1. be ghole Ali tahmasebi, shab ghadr yani ke ghadr hamdigar o salamatimono bedonim.

    پاسخحذف
  2. شب قدر یعنی تو هر کاری حال می‌کنی انجام بدی
    تا به یگانگی با خودت برسی
    به این می‌گن احیا
    بعد می‌تونی به احیا بشینی
    شاید برابر آینه
    شاید قصدی تازه

    پاسخحذف

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...