۱۳۸۸ شهریور ۲۲, یکشنبه

پیچ ،لا اله الا الله



آخرین بار که وسط نماز خندیدم یادم نیست کی بود. گاهی پیش می‌آد ولی نه همیشگی
یکی از اون شیریناش بود امروز.
یهو وسط نماز یه چیزی فهمیدم که ترکیدم از خنده
خنده‌ها ....من یه چی می‌گم؛ توهم یه خنده می‌شنوی
با صدای بلند می‌خندیدم و نمازم رو می‌خوندم
الانم که به‌یادشم و می‌نویسم هم‌چنان نیشم در حال حرکات موزون و تا نهایت کش اومده و نزدیکی گوشم رسیده
نیشم رو گفتم که نیش، مراد از خوش‌خوشانی‌ست که برچهره می‌نشیند و گواهی گویان است
موضوع؟
رسیده بودم به اینجا که دو رکعت اول برای گرم شدن موتور و گریبکس. تا موتور به حال نرمال بیاد یه چند دقیقه وقت می‌بره
پرسه‌گردی های ذهن، وقت نماز. اون چی شدو این چه خواهد شدها
رکعت سوم با ریتم سبحان الله و الحمدالله و لا اله الا الله و الله اکبر داشتم می‌گشتم ببینم در چه جهت در درون چرخش داره؟ درواقع درگیر بودم با جهت گرانش
قاعده می‌گه چرخة هالة انرژی ما باید با چرخة گرانش یا موتور خالق باشه؟ مثل جهت حرکت سیارات
جدی چرا یکی به چپ نمی‌ره یکی به راست؟
چی این‌ها را می‌تونه جز اراده تو در تداوم نگه داره؟
خلاصه که متوجه شدم
ریتم موج انرژی درونی گفتن، سبحان الله و الحمدالله و لا اله الا الله و الله اکبر
ریتم قیفی داره
یعنی از یک دایره باز ، پیشانی حرکت شروع می‌شه تا وقتی که به یک نقطه می‌رسه و در قلب خاموش می‌شه
مثل قیف از بالا وسیع تا به صفر می‌رسه. دیدم، اه!! چرا باز این‌جام می‌سوزه؟
اومدم طبق عادت این چند ماه بگم آی قلبم، که یادم افتاد
باید از قصد، تازه در برابر عادت کهنه حمایت کرد
گفتم: فوقش می‌میرم؟ بذار در این سماء روح بمیرم
یهو ساکت شد. رفت . اون‌جا بود که ترکیدم از خنده
عجب ناکسیه این ذهن به خدا.
اگه بنا باشه از صبح بشینم تا دست این‌و بخونم و بشناسمش باز به عمرم کفاف نمی‌ده
مگه این‌که یک اسم اعظم، یک کُد یک کلید براش پیدا کنم
مثلا لا اله الا الله اون مثل فنره، در یک سمت و سو ادامه داره و تا بی‌نهایت می‌تونه بره
مگه این‌که یه جا قیچیش کنی که ریتمش شکل فنر پیدا می‌کنه
مثل سماء در چرخش مدام گرد کعبة خویش
یا مثل حرکت یک سیاه‌چاله
انرژی اینم خیلی خوشگل‌مزه است و دوست دارم
آرامش بخشه. مثل دم‌کرده گل‌گاوزبان و سنبل‌طیب .
وقتی باهاش به درون می‌ری بعد زمان و مکان مفهومش را از دست می‌ده.
تو شناوری
در ناکجا
چون هیچ اسمی مفهومی نداره، مگر برای ذهن
و در خاموشی ذهن آن‌که سخن می‌گوید
روح خداست

۶ نظر:

  1. http://moneyary.blogspot.com/
    salam doostam kheyli bahali
    kheyli ghashang minevisibe blog man ham sar bezan va nazaratet o begoo
    ham noe to :Yaass

    پاسخحذف
  2. shoma namaz mikhani ya film mibini? ya dar mokashefe'ei? neidunam ke hale alan ra bepaziram . ya hal kharabi ha ra?
    vali bavar kon
    tavalodet mobarake
    hatman por kheyr va barekat ast
    tavalodt mobarak

    پاسخحذف
  3. سلام ناشناس
    متشکرم از دم، خیری که بر تولدم زدی
    و سعد آن

    پاسخحذف
  4. خوبه
    گه به بالایت برم گاهی به زیر
    نا امید از یار و اغیارت کنم
    نوسانات و فراز و نشیب های راه
    همه و همه غیر از لطفش نیست
    تا می بینه آدم می بره یه حال سنگین می ده
    حال و حس این ذکر رو چند روزی نگهدار تا نگاهت دارد
    در ضمن تولدت مبارک با یک کم گله از سانسورت همکلاسی
    که نذاشتی کارم رو بکنم
    هر چند هرچه پیش آید خیر است حتما خیریتی داشته پیش از موعد رسیدنش
    و سانسورش سر بزنگاه

    پاسخحذف
  5. ماه در میاد که چی بشه
    می خواد عزیز کی بشه
    نمی دونه تو هستی
    به جای اون نشستی
    نمی دونه تو ماهی
    تو که رفیق راهی
    گله کوچیکی کردم که بیرون بیاد و نمونه
    همین حباب های کوچیک بی توجهی
    مجسمه سفال رو تو کوره می ترکونه
    استاد
    بازم تبریک می گم
    گفتم که بنا به او بلاگت آشتی رو همینجا انجام داده باشیم

    پاسخحذف
  6. خدا تو من و همه رو شفا بده
    من که سر از هیچی‌ش در نیاوردم
    به هر حال باشه
    هر چی منظورت بود

    پاسخحذف

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...