۱۳۸۸ شهریور ۲۲, یکشنبه

شکر که خدا داریم



حتما بندة خوب تو هستم
حتما این همه کلنجار و کشتی که با خودم و زندگیم برای درک بیشتر تو می‌گیرم بی‌نتیجه نبوده
قطعا تو هستی و من شهادت می دهم برای هزارمین‌بار که تو مدبر الاموری
چه کسی شایستة خدایی‌ست جز تو؟
از وقتی بیدار شدم همین‌طور بغض دارم و اشک می‌ریزم
اما این نه شور و نه تلخ. شیرین مثل عسل. اشک شوق
اشک باور تو، دیدن تو، لمس حضور تو در زندگیم
اشک سپاس برای این‌که از مسیر دور نرفتم.
برای این‌که همیشه همراهمی و در تلخ‌ترین لحظات انسانی تنهام نذاشتی
شکر برای تو که از مرگ برم گردوندی تا شاهد عدل و حضورت در این جهان هستی باشم
حتا اگر عاطفه‌ام تنهاست
باز هم شکر که در همة زندگیم تنها نیستم
و حتما دلیلی برای هرآن‌چه که می دهی و یا نمی دهی داری که من از آن مطلع نیستم
از آتش ایمان الست با دلبستگی به تو می‌گذرم و تو را باور دارم که کاردانی و نظم هستی گواه تواست
با تو من بندة هیچ کس نیستم مگر شما که لایق خدایی
با تو من سرور زمینم که از روح تو در من جاری‌ست
با تو من هستم، معنای حقیقی باشنده، با تو من هستم، معنای صحیح انسان خدا
بی‌تو من پستم، درگیر سیاهی و ظلمات برزخ و دوزخ مکر ابلیس
با تو من هستم
سایة خدایی بر جهان بی‌منتها با تو ما هستیم
با تو ما انسان خداییم
با تو ما شادییم با تو هستی بر محور عدل می‌گرده
تنها کافی‌ست باورت داشته باشیم
خدایی فقط سزاور پروردگار عالم است که شمایید و بس

۲ نظر:

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...