۱۳۸۸ شهریور ۲۸, شنبه

ب، بسم الله



به میمنت و مبارکی از دیروز ظهر اینترنت نداشتیم
یعنی داشتیم‌ها فقط بعضی سایت‌ها باز می‌شد. هر جا که ممکن بود خط ارتباطی برای ارسال خبر باشه، از جمله بلاگر، یاهو، جی‌میل باز نمی‌شد
والله‌ مام که همین‌قدر برسیم اخبار خودمون رو نشر کنیم. هوس فیلتر شدن دوباره و خونه به دوشی و لینک جدیدم ندارم
در نتیجه برگشتم که دوباره صادقانه‌های خودم را بگم
یک کشف مهم کردم درباره خودم
احساس اهمیت و احساس ترس
به یه چیزی چار چنگولی چشبیدم و حواسم بهش نبود
شاید به اهمیتی که زیر زیرکی داره دوباره من‌رو به سمت خودخواهی می‌بره؟
خودخواهی که طی این ده دوازده سال گذشته پوستم کنده شد، تا از شرش رها بشم
یا حداقل خودم که فکر می‌کردم شدم و الان دیگه آدم خوبی هستم
اما از دیروز یه رکب به خودم زدم
و یکی هم یکی دیگه بهم زد و دیدم هنوز خودخواهم. خب اظهرالمن الشمس که نتیجه خودخواهیچیزی جز رنج
اندوه و جذب عوامل همراه خودخواهی و در آخر دوباره سقوطی به سمت پایین و راهی که با این همه زحمت طی کردم را برگشتن
طولانی شد برمی‌گردم باقیش رو می‌گم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...