۱۳۸۸ شهریور ۲۹, یکشنبه

عید با طعم، پای سیب



یکی از اقوام هر موقع صداش کش می‌اومد می‌فهمیدیم، یادگار عصر قجری و منقل و وافور درون اندرونی‌هاست
دیگر از اقوام، وقتی صداش کش می‌اومد و یه نموره هم چشماش خمار می‌زد، می‌فهمیدی می‌گساری کرده
دیگری، می‌فهمیدی، خماره عشق
و الا ............نقطه
اما من وقتی صدام کش می‌آد که مثل الان از باب بی‌خوابی دیشب دستم خط خورده و آرام بخش خوردم
حالا من اگر برم معتاد و کارتن خواب بشم، شما دل خدایی‌ت خنک می‌شه؟
آرزومه بدونم ایوب در این‌گونه مواقع چی مصرف می‌کرد؟
من لوس و دردونه‌ات بودم از همیشه
از هرموقع که به یاد دارم
در نتیجه من که برای رسالت که نه، به جد خدایی آمدم
و قرص خواب آور
نتیجه هم از پیشینه پیداست
یه فردایی هم کوفت تاثیر قرص می‌شه
که ما یه دیشب رو نتونستیم بخوابیم
امروزم که نه ..... خداوکیلی عید خوبی بود از مراسم ناهار روز عید که کم از سلام دربار ما نداشت
تاخرید خونه و پختن، پای سیب برای عصرانه
تمام مدت فکر می‌کردم: سال دیگه اگه فطر نباشم، پریا چه قصه‌ها که نداره برای گفتن تا حرص پریسا رو که همیشه غایبه در بیاره
خلاصه که امشب‌مونم رویا بینی تعطیل و با قرص خواب آور می‌رم
حالا با علم به این‌که بی‌ارادة شما برگی از درخت جدا نمی‌شه
تکلیف مزارع خشخاش افغانستان هم به ارادة شماست؟
معتادین کارتن خواب چی؟
فکر نمی‌کنی بهتر باشه قصه رو یه دستکاری کوچولو بکنید و بخش تاریکی‌ها را به گردن ابلیس بندازیم بهتر نیست؟
مثل دین زرتشت.
شما که از پسش بر نیامدی و اونم که همراه بانو لیلیت هر روز کلی بچه تولید می‌کنه
پس جمیعت اولادان شیطان تا باشندگان شما خیلی هم مشخص نیست
بد نیست در این قسم وا بدید و جهان شر و سیاهی را به ابلیس واگذارید تا ردای خداوندی‌تان آلوده به وساوس ابلیس نشه
و اجازه بدی مسئول شر عالم ابلیس باشه
و موضع خیرات و برکات هم مال شما باشه؟
حالا شما هم خیلی حرفای الانم رو جدی نگیر که از محصولات زاناکس لاکرداره

۴ نظر:

  1. salam. eyde fetr mobarak.fekr konam manam az bachehaye namashrooe sheytanam.

    پاسخحذف
  2. مدتی ست مطالبتان را می خوانم. بسیار عالی بود.
    موفق باشید.

    پاسخحذف
  3. سلام افسانه ات به خانه ات آدم و منظرت را دیدم
    از یک پنجره نزدیک به هم خط افق را زیر نظر داریم
    از آشنایی با تو خوشحالم

    پاسخحذف
  4. سلام ناشناس متشکرم
    بر تو هم مبارک

    پاسخحذف

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...