۱۳۸۸ مهر ۴, شنبه

تق تق تق ، بیداری؟


ببخشیدا، می‌شه بدونم الان که این‌جا شبه، اون‌جا روزه؟
منظورم اون بالا در عرش شماست؟
بالاخره بعد از این همه تفکیک زمان‌ها از هم و تفکیک زمان ما از خودت
باید یه تفاوت‌های زمانی باشه یا که نه؟
می‌دونی چرا؟
چیزهایی که صبح رات تعریف می‌کنم، به سه سوت مثل معجزه
می‌شه
اما حرفای شبم هیچ‌کدوم نمی‌شه
می‌خواستم بدونم شما شب‌ها خوابید که این ر زومه انتظارم به دستت نمی‌رسه؟
یا صرف نداره و حال کردی ما همین‌طور توی خماری طی کنیم؟
یا اصلا منظورم رو از بغل بی‌منظور و پدرسوخته بازی متوجه نمی‌شی
یا بغلی که انقدر مهربون باشه که نکنه من از یادت غافل بشم؟
یا حال کردی همه چیز بهم بدی جز این یه قلم که این ارتباط نیم بند با دود و پتو که یادگار جد شمن‌مان است
باقی بمونه
یا چی؟
خب من اگه صبحم دلم عشق و بغل و امنیت و مهر بخواد. مثل الان و این وقت شب که دارم از خستگی غش می‌کنم
و شما به روی‌تان نمی‌آرید؟
ها؟ تکلیف کار و زندگی و اینا چی می‌شه؟
نظر خودت چیه.
البت اگه بیداری و به روی خودت نمی‌آری
تاحالا فکر نمی‌کردم شما خواب هم داری
اگر خوابی راستی راستی که از فردا صبحم رو با یه ذکر، العشق و الساعت آغاز کنم؟
یا با امه یوجی بو ..........؟ هر مدلی حال می‌کنی بگو ایکی ثانیه سرچ می‌کنم و تاصبح تحویلت می دم
فقط منو یه نگاه کن
ببین تو خودت خوشت می‌آد هیچ مخلوقی نداشتی و در تاریکی کائنات سماق نوش جان می‌کردی؟
خب به من چه که ما را انسان و محتاج عشق آفریدی؟
به ما چه ربطی داره که بی‌خواست شما برگی از درخت نمی افته؟
به‌ما چه که شما تا حالا نتونستی عاشق بشی تا بدونی عشق چه طعم، خوشی داره؟
حالا منو یه نگاه کن
ببین چه‌قده گناه دارم.

۲ نظر:

  1. نتخاب با توست ، ميتواني بگوئي : صبح به خير خدا جان يا بگوئي : خدا به خير کنه ، صبح شده

    پاسخحذف
  2. پیداش می کنم
    ههمون پیداش می کنیم
    درست به اندازه ای که تلاش می کنیمبرای پیدا کردنش

    پاسخحذف

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...