۱۳۸۸ شهریور ۲۸, شنبه

اعتبار خلقت



یه نگاه کردم دیدم:
این یکی بهم می‌گه خدا هستم و قادر مطلق؛ دیگری تا جایگاه موجودات سطوح پایین که حتاقادر نیستند ساختار حقیقی جهان را مشاهده کنند تنزلم داد.
موجود نگون بختی که همیشه اسیر کارماهای زندگی‌های گذشته است
محکوم به رنج کشیدن است به نام کارما سوزی، یا پرداخت کارماهای زندگی‌های گذشته
حاضره، باور کنه بارها آمده و رفته
و به‌قدری پست بوده که به‌جای ترقی پایین فقط رفته
اختیاری هم که از خودش نداره و همیشه در معرض مواد مختلف کائناته
اما
حاضر به پذیرش حضور خداوند نادیده در دل لامکان‌ و لا زمان‌ نیست
خب عزیزم
آدم باید خودش عاقل باشه و ببینه کدوم رو بیشتر در شان‌ش می‌بینه؟
من‌که ترجیح دادم نه تنها آبروی شما را بخرم، بلکه آبروی رسول گرامی اسلامت را هم دوباره بچسبم که مبادا از خدایی‌ام کاسته بشه
نه منظورم که خودم نیست
همه سوژه عشق به شماست
بفرما اینم از عید فطر این رسول گرام. به جای معجزة دیشب و سایر ایام که دریغ داشتی، به‌جای عیدانة روز فطر و به‌به دستت درد نکنه تو چقده خانم خوبی هستی.
به‌قول نازنین سید که به گلی می‌گفت: نازی ، نازی. تو چقده نازی
من باید به شما عیدانه بدم؟؟
خب شما فکر نمی‌کنی من اگر لادین و بت پرست بشم شرف داره تا این‌طور به بزرگتری به شما بیاندیشم؟
کمی فکر کنیم باهم به یه نتیجه‌ای برسیم، یا نه؟


۲ نظر:

  1. bot parasti kon . enghad khoube . bi khiyale har chi ghanoun va jahnam

    پاسخحذف
  2. اگر خدا را از بین باورها حذف کنیم
    گناه هم خواهد مرد

    پاسخحذف

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...