۱۳۸۷ تیر ۷, جمعه

کاندیدا


معلوم نیست مادران بعضی از اولاد آدم وقت بارداری چی می‌خورن که انقدر رو دار و پوست کلفت از آب در میان؟
البته چی بهتر از فرهنگ سنتی، اصیل، پر گوهر چون مرز پر گوهر؟
پسر سالاری
از بچگی یه چیزایی تو گوش‌شون کردن که تا صد سالگی هم با مته خارج نمی‌شه
می‌گه: تو رو خدا شما منو بشناس. بهت قول می‌دم دوست خوبی باشیم
می‌گم: من رفاقتی با بچه‌ها ندارم. از هیچ مدل
می‌گه: مگه فاصله سنی مهمه؟
می‌گم: چرا نباشه؟ تو اصلا می‌تونی زبون منو بفهمی؟ بچه‌های خودم درموندن. تو چی می‌گی آخه؟
می‌گه: ببین. برای من باید مهم باشه که نیست
گفتم: کی گفته اون‌وقت شما انقدر پررو باشی و فکر کنی قراره حق چنین فکری حتی از مسیر سرت عبور کنه؟
باید یاد بگیری خانم‌ها انتخاب می‌کنن
من که انتخاب نمی‌شم
بگو مامانت اینارم یادت بده

۳ نظر:

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...