۱۳۸۷ خرداد ۳۱, جمعه

سندیت



هر چی تاریخچه بلد بودم رو کردم تا بتونم آزادانه حرف بزنم. ما ایرانی جماعت اگر طرف مدرک و سند داشته باشه که حتی امام‌زمانه باور می‌کنیم
حالا بماند که هیچ معلوم نیست که حتی اگر ایشان با سند و مدرک هم پای به کشور بگذارند کسی قبول کنه یا نه و آخر کار به کجا بکشه با این همه حضرت حق که هر روز از یه‌جا سر به‌در می‌آورند
اما از آنجایی که دوستان گرام همه تحصیل کرده و تاریخی پسندن، مجبورم برای ساده‌ترین خاطرة انسانی، یا جفت کیهانی و مقدس و نیمه مقدس و الی‌آخر مدارک معتبر از تلمود و هر جا که راه داد رو کنم
من‌که با شما کار ندارم و آدم باید خودش عاقل باشه
اما غلط نکنم نیمة من خود عزرائیل باشه که قراره دقیقة نود پیدا بشه ؟
و ما همچنان در تنهایی ول بزنیم تا آقا بیاد و هر دو کامل بشیم
اگر قرار بود فقط من کامل بشم می‌گفتم: از کرم مردونه‌ات که نمیای
اما ما که قراره با هم بپریم! لطفا تا منم به اسطوره‌ها نپیوستم تشریفت رو بیار
جان مادرت کسی رو سراغ داری انقدر در اثبات تو به‌قدر من مسر باشه، حتی خودت؟
خدا رو شکر گیلگمش هست و گرنه حتمی فکر می‌کردم زدم کانال، سه


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...