۱۳۸۷ خرداد ۲۵, شنبه

جفت کیهانی


«یا ایها الناس اتقوا ربکم الذى خلقکم من نفس واحده و خلق منها زوجها و بث منهما رجالاً کثیراً و نسأ»(نسأ، 4. 1) اى مردم، از پروردگارتان که شما را از نفس«نفس واحدى» آفرید و جفتش را [نیز] از او آفرید
«هو الذى خلقکم من نفس واحدْ و جعل منها زوجها لیسکن الیها»(اعراف، 7. 179)
اوست آن کس که شما را از نفس واحدى آفرید، و جفت وى را از آن پدید آورد تا بدان آرام گیرد.
«خلقکم من نفس واحدْ ثم جعل منها زوجها»(زمر، 39. 6)
شما را از نفسى واحد آفرید، سپس جفتش را از آن قرار داد.

با توجه به آیات یاد شده، قرآن مجید سه بار خطاب به آدمیان فرموده است که: «خدا شما را از نفسى واحد آفرید، و همسرش را از وى پدید آورد»، بدون اینکه از چگونگى خلقت وى به طور صریح خبر دهد.

اول شاهد آوردم که دوباره بانوان گرام لب نگزند که وای تو چقدر بی‌شرم و حیایی. این که دیگه مشیه و مشیانه نیست
حکایت حضرت ابوی جانم آدمه و قرآن خدا

الهی تر از زجه موره‌های من سراغ داری؟
واقعا که هیچ کدوم اندازه من مسلمون از آب در نیومدین
من هی‌میگم جفت کیهانی
نیمة گمشده
بخش دیگر
هزار کوفت و زهر مار اما هی بهم خندیدید
حالا فردای قیامت که همگی با لب و لوچة آویزون جفت خودتون رو دیدید که چه لعبتی بوده و از کفتون رفته و به جاش یک عمر در تلاق خاموش سر کردید. می‌بینمتون. بخصوص بانوان گرامی که فکر می‌کنند با جنابان شوهرشون چشم فلک رو کور کردن
بیچاره‌ها پیر می‌شن و از نا می‌رن ولی هنوز خانم فکر می‌کنه سوپر استارش بیرون هنوز می‌پره
حالا تازه نگفتم افلاطون دراین باره چی می‌گه که پیش فلاسفه هم شرمنده نشین


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...