۱۳۸۸ دی ۱۵, سه‌شنبه

جانشینی




سپس شما را جانشينان آنها در روى زمين -پس از ايشان- قرار داديم؛ تا ببينيم شما چگونه عمل مى‏كنيد!
سوره یونس آیه 4

ببخشیدا سوره یونس چهاردهمین سوره از 112 سورة قرآن و شما باید این آیه را می‌ذاشتی اول کتاب
من‌که تا به‌حال فکر می‌کردم هر چه می‌کنم از جوشش ارادة شماست که بی اون برگی از درخت نمی‌افته
اما پنداری شما نشستی ببینی ما چه می‌کنیم؟
آره؟
جانشینی بدونه دست و پا؟
ما که در امورات خودمون واموندة شما شدیم و فکر می‌کردیم همه و همه گردن شماست و روز قیامت هم حواله‌اش بر خود شما
اما با این حساب همه چی افتاد گردن خودمون؟
واله من که شیر بی یال و کوپال به دنیا اومدم و تنها خلاقیتم در کارگاهه و اونم با بردن نام شما
این‌که جانشینم و شمام و نشستی ببینی چهمی‌کنم را اگه از اول گفته بودی قدم‌های بسیار بزرگتری برمی‌داشتم
خلاصه که چند روزه بدجور درگیر شما شدم دوباره
یه چیزی برسون من چندتا از سوال امتحانی‌ها رو بلد نیستم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...