۱۳۸۸ بهمن ۵, دوشنبه

رنگ زندگی



می‌دونی زندگی‌ت چه رنگی‌ست؟
تا به‌حال به رنگ زندگی‌ت فکر کردی؟
اگه بخواهی تعریفش کنی، چه رنگی به نظرت می‌آد؟
باور کن همه چیز رنگ داره از رنگ صدا تا رنگ باورها
باورهایی که رنگ نهایی زندگی را تعیین می‌کنه اما این رنگ هم مثل رنگ‌های دیگه در طبیعت تعابیر مختلفی داره
مثل، سبز
می‌گیم سبز ولی می‌دونی با مخلوط هر رنگ و تناسب اون و یاحتا تاثیر نور و سایه چند رنگ سبز به‌دست می‌آد؟
بعضی گرم و زندگی آور و روح‌بخش و برخی دیگر حال آدم برزخ کن
تو می‌تونی سبز زندگیت رو فسفری ببینی و همون سبز رو من سیدی ببینم
حتما باید سعی کنی رنگ زندگیت رو بفهمی
حالا نه که فکر کنی خودم فهمیدم ها. نه به علی
منم هنوز حیرون تعریفش هستم. گاهی نور می‌افته و متمایل به زرین می‌شه و گاهی در تاریکی متمایل به رنگ شب می‌شه
خب با این اوضاع گردش افلاک و زمین و زمان و اینا نمی‌شه رنگی ازش فهمید
اما یه چیزی خوب دیدم. رنگ من زیادی دستخوش سایه‌ها و نور می‌شه
زیادی از این‌ور به اون‌ور پاندولی حرکت داره
حالا فعلا مجبورم یه‌جایی به تعادل برسونم تا با ریتم گرانش هول محور ارادة او بگرده و اگه وقت شد بتونیم تصویر دقیق‌تری ازش به دست بیاریم
خب حالا این همه زحمت حسنش چیه؟
تو دنبال رنگ‌های بی‌خود و بی‌ربط و زاید نمی‌ری و روی رنگی که بهت بیشتر حال می‌ده کار می‌کنی
فکر کنم عرض زندگی چند برابر بشه
راستی
سلام
نه که فکر کنی از لذت درود و تهنیت خودم را محروم می‌کنم
خیر قربان سلام
جانا سلام
دوست سلام
همسایه ،
هم محلی سلام
صبحت بخیر و فیروزی


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...