۱۳۸۸ بهمن ۱, پنجشنبه

زندگی، ما و شما یعنی ما



زندگی مجموع ندانسته‌های ما
مجموع فراموشی‌ها
چرایی‌ها، آمدن‌ها و رفتن‌ها
زندگی یعنی همین‌ها که بهش دل دایم
زندگی یعنی من و تو که با هم می‌شه، ما
زندگی لحظه‌هاتی که در آن درد می‌کشیم
و آزاد می‌شویم
می‌رقصیم، عشق می‌ورزیم، غرور می‌خریم
غرور می‌فروشیم
زندگی یعنی نگاهی کوتاه به آینة جان
زندگی یعنی لحظات انتظار، اندوه یا شادی
زندگی یعنی همه تلخی‌ها و شادی‌ها
و وبلاگ یعنی ثبت همین‌ها
عجیبه وقتی انتظار داری همیشه فقط به یک شکل دیده بشم
هم‌چو آبی ساکن؟
یا خیالی به‌کل پاک و آزاد و دلی‌خوش
یا فقط به یک خط فکر کنم
یا همیشه فقط عاشقانه بنویسم یا فقط از درد و از فراق
زندگی یعنی هر لحظه مردن و زنده شدن همة سلول‌ها
باورها، یادواره‌ها، یادداشت‌ها
پانویس و پیش‌نویس‌ها
حرکت مدام کانون، ادراک
مسیر یک‌نواخت نرفتن و فقط یک گل را از یک کل ندیدن
هستی یعنی جمیع من و تو ، او و ایشان ، ما و شما
هر لحظه تغییر
رکود و سکون و درجا زدن، نقشی نیست که برای ایفای آن آمده باشیم
اگه از نوشته‌های دوستی لذت نبرم، سراغش نمی‌رم
اگر رفتم پای خودم سست بود، ازش بهونه نمی‌گیرم
وبلاگ‌نویسی تنها ابزار آزاد و مانده برای ماست
ارشاد نیست، شما ایفای نقش می‌کنی برادر؟
بگو
دوست داری از این به بعد چی و چطور بنویسم که لذت ببری و اگر اتفاقی
سری به این‌جا کشیدی باعث رنجة خاطر تو نشوم؟
وبلاگ نویسی یعنی پاتیل آش زین‌العابدین بیمار که شیک سینی اردور غربی‌هاست


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...