۱۳۸۸ دی ۱۶, چهارشنبه

اشرف مخلوقات





وای خدا جون کلافه شدم شما بگو چه خبره؟
خودت گفتی به نزدیک ترین‌ها ما را صید می‌کنی
خودم خوندم در کتاب هم هست و در این سال‌ها هر چه گشتم نزدیک تر از نقطه ضعف‌هام نیافتم
از وقتی کلید کردیم ببینیم نقاط ضعف کجاست؟ دردسر ها شروع شد
قربونت برم من خیلی نقطه ضعف دارم. به نظرت اینا به ارادة شما در خلقتم برنمی‌گرده؟
یا در سناریویی که یک نقشش را هم من به عهده دارم ننوشتی این رو؟
گیریم که ننوشتی و ابلیس هم وظیفه‌ای جز شناسوندن نقاط ضعفم بهم نداره
گیریم که اصولا ما یه جایی ایراد پیدا می‌کنیم که نقطه دار شدیم یا نه؟ چون روح الهی شما که درما دمیدی نباید نقاط ضعف زمینی داشته باشه
آخه قربونت برم شما خدایی و روح منم خدا
چی می‌شه که مال من نقطه دار شد مال شما نقطه نداره؟ یا به حبس در ظرف جسم برمی‌گرده
یا به وقایعی که از بدو تولد برایم پیش اومده
که از گردن شما هم خارج نیست. شما در من و من در شما با هم یک کل را تعریف می‌کنیم. البته کلی در ارادة شما
حالا فکر می‌کنی من باید دنبال نقطه های شما در خودم بگردم ؟
یا به ارادة شما در نوع تولد و کل ماجرای فیلم زندگی من که بی‌شک خارج از ارادة اولیه شما در خلقت آدم نمی تونه باشه
خب به میمنت و مبارکی این نقطه هم تعریف شد و به گردن شما افتاد
ولی از جایی که می‌گی جانشینم کردی تا ببینی چه می‌کنم؟
باید بگم : قربونت برم این خدایی شما از اول یه نقصانی نداشت؟
فرشته‌ها و اینا نگفتن ما باز در زمین گندش را در می‌آریم؟
شما فیس ندادی که چیزی می‌دونی که اون‌ها ازش آگاه نیستن؟
ببخشید، شرمنده ولی منظور ملائکة درگاه شما همین اوضاع موجود نبود؟
این بود چیزی که بهتر می‌دونستی؟
شما هم فهمیدی چه بر سر منو امثال من آوردی؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...