۱۳۸۸ بهمن ۸, پنجشنبه

عاشقانه‌ها با عاشقانه



 



قدردانی فراموش نشه که موجب خسران و فقر می‌شه
و قدردانی از کی بهتر از بیدل؟ موجودی که نه می‌شناسم و نه او ما را اما هزار هزار بار منو از محلة بدنام ابلیس نجات داده و زندگی بخشیده
با ریتم که خدایی‌ست
هارمونی‌ست و زیبایی
نه گمانم درکل این دهکدة جهانی موجودی مفید تر از بیدل وجود داشته باشه
عرض می‌کنم
امروز روز دنده خلاص بود.
یه مدل تنبلی یا بی‌حالی
در نتیجه از خودم انتظار معجزه هم ندارم و با مودم می‌رم که رفتم
از حدود ساعت نه تا الان سایت عاشقانه رو برگ برگ کردم تا بتونم یک موزیک خوب پیدا کنم
احیا بشم
وقتی دکتر خودت باشی انواع راه درمانی هم براش داری و باید بلافاصله دست بکار شد
و با مود بیهوده نرفت
بالاخره از اون‌جا که خواستن توانستن است، موفق به کشف و دانلود پنج آلبوم تازه شدم
همه‌اش فوق‌العاده است می‌دونم. اما نه برای ورق زدن کتاب من
تا یه جایی کوچولو نوشته بود، من ریتم این‌ها را دوست می‌دارم
با وجود حجم کم فایل‌های نسبت به یک آلبوم چیزی که ازش انتظار نداشتم
همون معجزه‌ای بود که رخ داد
ریتم
ریتمی که تنها و چندتایی و دو تایی تو رو زنده می‌کنه
منو کرد
و به رقص واداشت همین این وقت شب
بیدل عزیز برای هزارو چندمین بار بگم دمت گرم
دلت شاد
روحت همیشه به پرواز
وجودت آزاد
تو مفید‌ترین موجود جهان اینترنتی
آرزوهایت از آن تو با
د ای انسان خدای،
شادی کار


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...