۱۳۸۸ بهمن ۳, شنبه

رنگین کمان مهرتان مانا




حالا سر فرصت بگیم سلام
سلام به زندگی که خیلی باحال چرخیده. نه که فکر کنی معجزه شده
فقط دوباره برگشتم به حال طبیعی خودم.
همونی که بود و دوستش نداشتم
چون زیادی سر کیف بودم و موهبتاش رو نمی‌دیدم؟
شاید هم هنوز در توهم دخترای همسایه به انتظار آقای عشق بودم برای درک آرامش؟
مثل آدمی که می‌میره و برمی‌گرده
حسابی قدر بودن و نفس کشیدن رو می‌دونه
هر موقع یه چیزی از دست می‌دی وقتی دوباره بدست می‌آد، ارزش پیدا می‌کنه
مثل شیرینی وسط قهر و آشتی‌های دو جنس مخالف که از زیادی به مرض قند می‌کشه
وقتایی که حالت خوبه هستی هم از معاشرت با تو حال می‌کنه و میاد پای بساط چای و قهوه ات و یه آلبوم خوب و تازه می‌ذاره که ریتمش با اینک خوشه
برای همین تا امروز نشده با گوش دل بشنوم و این‌قدر از بودنش لذت ببرم
برای همینه که هر چیزی باید به اختیار هستی رخ بده تا در بهترین و مناسب‌ترین لحظة لازم واقع بشه
این آلبوم را از عاشقانه دانلود کردم
اوه یه چیزی
باید از جناب بیدل مفصل قدردانی کنم که تمام روزن‌های اضافی روحم را با ریتم پر کرده نه امروز
از چارسال پارسال عاشقانه موزیکم رو تامین می‌کنه
الحق که این پسر چه سلیقة خوب و آرشیو باحالی داره
متشکرم بیدل عزیز
آره. داشتم می‌گفتم: کارهای تازه رو مثل از قحطی رسیده‌ها فله‌ای دانلود می‌کنم و از سر سیری همه‌اش شنیده نمی‌شه
تا وقت لازم. درست همون موقع که یه موزیک خوب می‌تونه از تصویر زندگی‌ت صحنه‌ای تازه و نو بسازه
تو دست می‌بری و فولدری باز می‌شه و این قصه آغاز
چه زود به زود هم وقت نماز می‌شه
به سوی محبوب می‌رویم و اینا.....
در این غروب،
رنگین کمان مهرتان
مانا




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...